قوانین سفر به دبی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


تعداد بسیاری از مردم جهان، هر ساله برای بازدید از شهر زیبای دبی، با استفاده از تور دبی عازم امارات متحده عربی می‌شوند. همانطور که میدانید دبی شهری ساحلی است، اما انقدر جاذبه‌های مصنوعی در آن وجود دارد که شما را چندین روز به خود مشغول خواهند کرد. دبی علاوه بر مناظر طبیعی از بناهای تاریخی و قدیمی هم مانند خانه‌ ی شیخ سعید، خانه‌ی شیخ جوما، موزه‌ها و روستاهای تاریخی برخوردار است. اختلاف ساعت دبی با ایران نیم ساعت و فاصله هوایی تهران - دبی 1215 کیلومتر میباشد. 
سفر به هر کشور و شهری یک سری قوانین و نکات دارد که دانستن آن از قبل، به نفعمان خواهد بود ، در کشور دبی هم یک سری قوانین وجود دارد ، در این مقاله همراه ما باشید تا از آن ها اطلاعات کافی به دست آورید..
1- زمان لازم برای دریافت ویزای عادی حداقل هفت تا ده روز کاری و برای ویزای فوری حداقل دو تا سه روز کاری می‌باشد همراه داشتن گذرنامه که حداقل شش ماه از اعتبار آن باقی مانده الزامیست و این بر عهده مسافر می‌باشد.
2- مدت اعتبار ویزای کشور امارات متحده عربی فقط ۱۴ روز می‌باشد و مسافر ملزم به ورود به کشور امارات قبل از اتمام تاریخ اعتبار ویزا می‌باشد
3-زمان ورود مسافرین به هتل ساعت ۱۴ و زمان خروج از هتل ساعت ۱۲ تا ۱۳ ظهر می‌باشد.
4- در کشور دبی اگر می خواهید سوار تاکسی شوید بهتر است از تاکسی های خاکستری رنگ استفاده کنید که ورودی اش پنج درهم است و بقیه مسیر از طریق تاکسی متر محاسبه می شود.
5- هزینه تلفن از هتل به داخل شهر و به خارج شهر، خارج کشور و یا موبایل توسط هتل دریافت می‌گردد. سعی کنید سیم کارت کشور دبی را تهیه کنید به صرفه تان است.
6- برای ورود به کشور دبی از همراه داشتن هرگونه قرص خواب‌آور، مسکن، آرام بخش و قرصهای کدئین‌دار و هرگونه مواد مخدر خودداری کنید چون در صورت مشاهده جریمه و زندان را در پی دارد.
7- بار مجاز همراه هر مسافر ۲۰ کیلوگرم (براساس بلیت صادره) می‌باشد و مازاد بر آن اضافه بار محسوب و مبلغ آن توسط فرودگاه دریافت خواهد شد.
8- زمانی که در هتل اقامت می کنید هر روز از ساعت 10 صبح ماشین جلوی هتل می ایستد تا شما را به صورت رایگان به ساحل و مراکز خرید ببرد.
9- از بین پاشاژها و مراکز خریدی که در دبی وجود دارد، (انصار مال) قیمت بسیار مناسبی دارد و اجناس آن از کیفیت بالایی برخوردارند.
10- اگر در رستوران‌ ها یا هتل‌ های دبی غذا میل کنید با قیمت‌های بسیار گرانی روبرو خواهید شد. با این وجود اگر کمی جستجو کنید می‌توان قیمت‌ های مناسب تری در دیگر نقاط این شهرِ همیشه در حال گسترش بر روی گردشگران بین‌ المللی پیدا کنید
11- در صورتي كه هواپيماي مسافرين به هر دليلي با تاخير وارد دبي گردد آژانس مجري تور هيچگونه مسووليتي بابت عدم انجام ترانسفر فرودگاهي نخواهد داشت.
12- كليه مواد مصرفي يخچال داراي هزينه جداگانه مي‌باشد كه در صورت مصرف از طرف هتل هزينه آن دريافت مي‌گردد.
نکته های استفاده از مراکز تفریحی دبی
آکواریوم دبی: بخشی از این اکواریوم در بازار دبی به صورت رایگان به روی عموم باز است.
برج خلیفه: برای بازدید از بالای برج خلیفه، در طبقه‌ی همکف بازار دبی از قبل بلیط تهیه کنید. بلیط این برج را برای شب تهیه کنید همانند یک پرنده و همچنین فرصت تماشای رقص فواره ها در دریاچه‌ی کنار برج را بدست آورید.
فواره دبی: برای دیدن فواره دبی، هوا که تاریک شد به این جاذبه زیبا بروید که فوواره ها با آب میرقصند.
رستوران زنگو: این مکان شدیدا هم به گیاه‌خواران و هم به افراد وگانیسم (نوع خاصی از گیاه‌خواری) پیشنهاد می‌شود.
تور دبی توری شاد و مهیج میباشد که مانلی پرواز مجری مستقیم و مبتکر تورهای داخلی و خارجی است و تخفیف های ویژه ای برای مسافران عزیز در نظر گرفته است





:: برچسب‌ها: تور دبی , تور ارزان دبی , تور دبی لحظه آخری , تور دبی تابستان96 , تور دبی از تهران , تور دبی از شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : شنبه 24 تير 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');