تا به حال برندهای معروف را زیر قمیت خریداری کرده اید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

دوست داری برترین اجناس را با کمترین قیمت خریداری کنی؟؟؟
پس زود تور دبی تابستان96 انتخاب کن که فستیوال خریدش شروع شده جذابیت های تفریحی و گردشی دبی را از نزدیک لمس کرده اید؟
تابستان آغاز شد و وقت آن رسیده که با تور دبی به این شهر پر رمز و راز سفر کنید و خاطرات خوشی را برای خود و خانواده رقم بزنید. یکی از کشورهای پرزرق و ورق خاورمیانه، دبی است.
فستیوال خرید دبی که به ( لیالی دبی یا مهرجان ) معروف است،هرساله در این زمان آغاز میشود و دراین جشنواره بسیار بزرگ و مهیج میتوانید از مراکز خرید عالی از برندهای مشهور، بهترین اجناس را با قیمتی عالی و تخفیف ویژه خریداری کنید و لذت ببرید. فستیوال دبی 2 بخش دارد یکی فستیوال خرید تابستانی دبی که هرسال در اوایل * تیر ماه * همراه با برنامه های شاد و مهیج برگزار میشود. و یکی دیگر از جشن ها ، جشن سال نو میلادی که جشنی با شکوه و زیبا "جشن کریسمس" میباشد. در دبی اکثر فصل ها جشنواره های زیادی برپا میشود که توریست ها و گردشگران زیادی به خاطر این جشن ها با تور دبی به شهر زیبای دبی سفرمیکنند
زمان فستیوال خرید دبی اغلب خانواده ها با تور ارزان دبی سفر میکنند چرا که خدماتی شامل آموزش های عالی ، سرگرمی و تفریح برای کودکان دارد که بسیار شاد و مفید است.
50مراکز خرید از صبح تا پاسی از شب باز هستند و با خیال راحت میتوانید زیبا ترین پوشاک ها ، زیبا ترین جواهر آلات ، بهترین و برترین برندهای آرایشی را خریداری کنید. این فستیوال صرفا جهت خرید برگذار نمیشود چرا که همراه با نمایش فیلم، تئاتر، اجرای کارناوال، غذا و فعالیت های مختلف همراه است. از مزیت این فستیوال قرعه کشی بسیار مهیج و عالی است که اگر خوش شانس باشید و برنده شوید حسابی به نفعتان خواهد بود. جوایز قرعه کشی شامل جواهرآلات زیبا- سکه های طلا- 12 کیلو طلا- ماشین LX570 و لگزوس میباشد. در این جشنواره اهمیت زیادی به کودکان داده شده و تدارکی که برای آن ها در نظر گرفته شده است؛ شامل تئاتر عروسکی ، موسیقی شاد همراه با رقص ، سیرک ، آتش بازی ، نمایش نور میباشد.
فستیوال خرید دبی ، یک فستیوال رنگارنگ زیبا است که بخشی از آن آشپزهای بین الملل از تمام دنیا مسابقات آشپزی را ، راه می اندازند که میتوانید از آن ها امتحان کنید و لذت ببرید.
پس از خرید های عالی و خوبتان به ورزش های آبی و قایق سواری بروید و از لذت آن بهره مند شوید. دبی از لحاظ اقتصادی این اواخر پیشرفت چشم گیری داشته و توریست ها و گردشگران بسیاری با تور دبی به این کشور سفر میکنند. برگذاری این فستیوال ها منبع درآمد خوبی برای دبی هستند "فستیوال خرید دبی از معتبر ترین فستیوال های جهان است". در ماه های گذشته اگر فرصت سفر نداشته اید خود را سرزنش نکنید چرا که در این ماه و ماه های آینده ، شما بسیار فرصت سفر دارید و میتوانید به راحتی با قیمتی ارزان به دبی سفر کنید و از امکانات ویژه ای که در دبی است میتوانید بهره ببرید
آیا تا بحال به صورت آنلاین بلیط دبی را خریداری کرده اید و یا خرید اینترنتی خود راضی بوده اید؟توصیه ای که مانلی پرواز برای تمامی کسانی که همیشه بلیط های خود را آنلاین رزرو میکنند این است که از سایتی خرید بلیط را انجام دهید که معتبر و شناخته شده باشد و همچنین سایتی که مد نظرتان است گواهینامه های مربوط به آژانس را داشته باشد تا دچار مشکل نشوید.
خدمات تور دبی شامل:بلیت رفت و برگشت+ترانسفر فرودگاهی+بیمه+اقامت در بهترین هتل و استفاده از خدمات هتل+راهنمای پارسی زبان میباشد





:: برچسب‌ها: تور دبی , تور ارزان دبی , تور دبی لحظه آخری , تور دبی تابستان96 , تور دبی از تهران , تور دبی از شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : شنبه 24 تير 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');