توصیه های لازم برای سفر به دبی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

با به اتمام رسیدن فصل تحصیل و آغاز اوغات فراغت و تعطیلی، خانواده ها با سؤال مهمی روبه رو می شوند که با تعطیلات امسال برای فرزندان خود چه کاری کنیم تا خوش حال شوند؟ به کدام شهر یا کشور سفر کنیم؟ در این زمان، جواب های زیادی داریم اما بهترین تصمیم گیرنده همیشه خود خانواده ها میباشند. برخی از خانواده ها به قدری برنامه های متعدد برای فرزندان خود تنظیم می کنند مانند کلاس ها که جای تفریحی برای کودکان و فرزندان باقی نمیماند. این جمله را بسیار شنیده اید که (بسیار سفر باید تا پخته شود خامی.) پس با مسافرت برنامه ریزی شده و هدفمند می توان علاوه بر شاد شدن روح تجربه کسب کرد ، تابستان با توجه به فرصتی که در اختیار ما می گذارد، لازمه آن، برنامه ریزی برای سفر قبل از فرا رسیدن زمان آن است. وقت گذاشتن برای فرزندان در فراغت تابستانی، مسئله مهمی است که بیش از دیگر زمان ها اهمیت دارد. فرزند شما در روزهای تحصیل نیمی از روز را با دوستان و مدرسه سپری می کرده و الآن این نیمه در زندگی او خالی شده است و او را بی حوصله نموده، پس باید چاره ای پیدا کند تا در نیمه دوم زندگی او بیشتر در کنارش باشید و روحیه به او ببخشید. برای سفر تابستانیتان مانلی پرواز یک انتخاب بی نظیر را پیش رویتان میگذارد که مطمئن هستیم از انتخاب آن پشیمان نمیشوید. اگر میخواهید سفری پر از خاطره های خوب داشته باشید و در عین حال به صرف هم باشد ما به شما تور ارزان دبی را پیشنهاد میدهیم. تور دبی سرشار از جاذبه های تفریحی و گردشگری میباشد به همین خاطر اغلب مسافران دوست دارند به این شهر زیبا بروند. دبی از لحاظ مراکز تفریحی و هتل ها امکانات زیادی دارد و از لحاظ آب و هوا بسیار شبیه جزیره زیبای کیش میباشد آب و هوایی معتدل و مرطوب دارد. تفریحاتی که برای کودکان در نظر گرفته شده است شامل پارک مهیج وایلدوادی – کریک پارک – شهر کودکان دبی – پارک نهر – پارک وتالاب البرشا - پارک زابیل – پارک خور – باغ جادوئی – پارک ساحلی المزار – صفا پارک – پارک مشرف – پارک جی ال تی پارک .
توصیه های لازم سفر با تور دبی
سه ساعت قبل از پرواز در فرودگاه تهران و دبی باشید.
جهت تماس با ایران یا هر کشور دیگر حتما از کارت تلفن که در سوپرمارکتها به فروش میرسد، استفاده نمایید. تماس از هتل هزینه زیادی دارد که موقع تحویل اتاق از شما دریافت خواهد شد. در صورت امکان سیم کارت دبی به نام du (055) را خریداری کرده که هزینه تماس کاهش یابد این سیم کارت در فرودگاه های دبی قابل خرید است.
در زمان برگزاری فستیوال خرید یا جشنواره تابستانی نیز، برنامه های بسیار جالبی برای کودکان تدارک دیده می شود. اکثر هتل ها سرویس های مخصوص کودکان را ارائه می کنند و در رستورانها نیز منوی مخصوص کودکان وجود دارد. معمولا در همه جا تخفیف ویژه برای کودکان در نظر گرفته می شود.   
در بعضی از مکان های سرپوشیده نیز به دلیل سرمای تولید شده توسط سیستم های برودتی محل، یک ژاکت یا پلیور به همراه داشته باشید. در طول روز به علت تابش شدید آفتاب، استفاده از یک عینک آفتابی مناسب به همراه کلاه (و یا چتر) لازم می باشد.
در سفر به دبی چه چیزهایی همراه خود داشته باشیم؟ بلوز آستین کوتاه – لباس های راحت و نازک – لباس ورزشی – مایو – صندل – کفش- ساعت – عینک – شارژر – لوازم بهداشتی – حوله – نخ دندان- مسواک – شوینده صورت – چسب زخم – شانه – دارو های ضد حساسیت – سرماخوردگی- داروهای خاص – دارو های مخصوص کودکان – گذر نامه- واچر رزرو هتل – بلیط ها – کارت شناسایی – دوربین فیلم برداری-
لوازم مورد نیاز کودک
شیشه شیر- پوشک – مدادرنگی – چند دست لباس – ظرف غذای مخصوص کودکتان – اسباب بازی – دستمال مرطوب – تنقلات – پتوی سبک و مسافرتی
با استفاده از تور دبی تابستان 96 میتوانید در فصل تابستان مناسب ترین نرخ ها را خریداری کنید. همین حالا وارد سایت مانلی پرواز شوید و پکیج تور دبی را مشاهده کنید و از نرخ تور دبی و هتل های لوکس آن آگاه شوید.





:: برچسب‌ها: تور دبی , تور ارزان دبی , تور دبی لحظه آخری , تور دبی تابستان96 , تور دبی از تهران , تور دبی از شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : شنبه 24 تير 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');