سوال های مورد نیاز درسفر به دبی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


فرودگاه بین المللی دبی در 4 کیلو متری مرکز اصلی دبی قرار دارد که تقریبا 10 دقیقه تا مرکز شهر زمان میبرد. این فرودگاه زیبا تا به حال چندین جایزه برای سازندگانش داشته است ظرفیت این فرودگاه 80 میلیون نفر میباشد فرودگاه بین المللی دبی 3 ترمینال دارد که در این 3 ترمینال مترو همه روزه وجود دارد. برای رفت و آمد ازفرودگاه تا مرکز شهر از مترو و یا اتوبوس استفاده کنید که اتوبوس ها به سمت منطقه دیره حرکت میکنند اگر مایل به سفر کوتاه با تاکسی بودید ، تاکسی ها به صورت شبانه روزی هستند و کرایه آن ها از 25 درهم میباشد که تاکسی متر تعیین میکند. این شهر ترافیک زیادی دارد پس بهتر است برای صرفه جویی در وقت از مترو استفاده کنید.
کدام هتل های دبی لوکس هستند؟
قطعا بعد از سفر کمی خسته میشوید برای استراحت در یکی از هتل های لوکس دبی میتوانید خستگی را از تنتان بیرون کنید.
در این مقاله هتل های لوکس دبی را معرفی میکنیم پس همراه ما باشید...
هتل برج العرب دبی: از لاکچری ترین هتل های دبی به حساب می آید که با 321متر ارتفاع به چهارمین هتل مرتفع دنیا معروف است. این هتل بر روی یک جزیره مصنوعی قرار دارد و به شکل بادبان کشتی طراحی شده و تنها هتل هفت ستاره شناخته شده است.
هتل تاج پلاس دبی: هتل 5 ستاره ای است که بسیار امکانات بالایی دارد این هتل نزدیک سیتی سنتر دبی واقع شده است. هتل پلاس دبی امکانات ورزشی‚ انواع رستوران ها‚ استخر را داراست.
هتل حیات ریجنسی دبی: این هتل در کورنیش دیره واقع شده است و تا بازار طلا دبی چند قدم فاصله دارد و تا فرودگاه بین المللی 15 دقیقه فاصله دارد. این هتل امکاناتی شامل زمین پاتیناژ- استخر و رستوران گردان دارد.
هتل آتلانتیس پالم دبی: این هتل در جزیره معروف نخل جمیرا دبی احداث شده است و چشم انداز فوق العاده ای دارد. هتل آتلانتیس دارای اتاق های بزرگ‚ پارک آبی‚ استخر دلفین و آکوایوم زیر آب است.
هتل ساحلی جمیرا دبی:هتل 5 ستاره ای که میتواند در تور ارزان دبی بهترین اقامت را برای شما مسافران گرامی فراهم کند. تفریح گاهی جالب که در کنار ساحل شنی جمیرا در قسمت دبی مارینا واقع شده است. این هتل زیبا دارای 256 اتاق در 10 طبقه است و بهترین و برترین کافه ها ‚ رستوران های دبی را در خود جایی داده است.
هتل سامایا دیره دبی: این هتل 5 ستاره است و در منطقه ای اداری – تجاری دایر شده است و نمای زیبایی رو به آب نمای دبی دارد. هتل سامایا دیره دبی از بین هتل های دبی از نظر پرسنل‚ خدمات‚ کیفیت غذاها باعث شده اکثر مسافران دبی به این هتل بروند. هتل سامایا به بازارهای سنتی و مراکز خرید نزدیک است.
هتل آپارتمان برج چلسی: این هتل موقعیت جغرافیایی عالی دارد و امکاناتی تظیر ماساژ – استخر روباز – سونا – آب گرم و حمام ترکی دارد. 281 اتاق دارد که به سیستم تهویه مطبوع میباشند. شیشه های اتاق ها دو جداره هستند و از ورود صدا جلوگیری میکنند. یک صرافی در هتل وجود دارد از دیگر امکانات هتل کرایه اتومبیل و ترانسفر فرودگاهی است.
خدمات تور ارزان دبی شامل بلیت رفت و برگشت + ترانسفر فرودگاهی + اقامت در بهترین هتل های دبی + صبحانه + لیدر فارسی زبان + بیمه
نرخ تور ارزان دبی را میتوانید به صورت آنلاین در سایت رسمی مانلی پرواز مشاهده کنید و یا با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید.
برای سفر به دبی و لذت بردن از امکانات تفریحی آبی در این فصل زیبا و دلنشین تابستان استفاده کنید. دبی از لحاظ مراکز تفریحی و هتل ها امکانات زیادی دارد و از نظر آب و هوا مانند جزیره زیبای کیش است. لوکس ترین هتل های دبی رو به جنگل های سرسبز میباشند صبح ها زمانی که از خواب بیدار میشوید میتوانید از مناظر طبیعی لذت ببرید و آرامش بگیرید.

 





:: برچسب‌ها: تور دبی , تور ارزان دبی , تور دبی لحظه آخری , تور دبی تابستان96 , تور دبی از تهران , تور دبی از شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : پنج شنبه 22 تير 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');