روش های سفر به ارمنستان کدامند؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

همان طور که میدانید کشور ارمنستان در سال های اخیر میزبان جمع بسیاری از توریست ها و گردشگران شده است. ارزان ترین و مناسب ترین سفر برای ایرانی ها این روزها شهر زیبای ارمنستان میباشد. علاوه بر این که از لحاظ هزینه بسیار مناسب است زیبایی های خاصی را به خود اختصاص داده که اکثر توریست ها را شیفته خود میکند و ما درمطالب های قبلی که در سایت و کانال تلگرام مانلی پرواز وجود دارد راجب شهر زیبای ارمنستان و جاذبه های گردشگری آن و بهترین هتل ها صحبت کرده ایم.
ارمنستان یک کشور کوچک و جذاب میباشد که فرهنگی دیرینه و زیبا دارد مناظر طبیعی این کشور شامل جنگل های سرسبز، دریاچه های دوست داشتنی و دشت های پهناور است که توریست های زیادی به این مناطق میروند و از طبیعت آن لذت میبرند. این کشور آب و هوای معتدلی دارد اما 3 ماه از زمستان را دارای سرمای سختی میباشد بهترین زمان سفر به این کشور فصل زیبای تابستان است که آب و هوای معتدلی دارد حال که فصل تابستان آغاز شده بهترین زمان سفر با تور ارمنستان است.
اما راه های سفر به ارمنستان میتواند به صورت زمینی و هوایی صورت بگیرد.
سفر زمینی به ارمنستان با اتوبوس
یکی از محبوب ترین سفرها ، تور زمینی ارمنستان میباشد که یک اتوبوس از تهران به سمت ایروان پایتخت ارمنستان سفر میکند زیبایی های طبیعت در طول مسیر شما را به وجد میارد و سرگرم میکند و این باعث میشود گذر زمان را احساس نکنید. اتوبوس هایی که با آن سفر میکنید بسار راحت هستند و در طول سفر اذیت نمیشوید میتوانید راحت سفر کنید ، سفر زمینی تا ایروان 24 ساعت طول میکشد. تور ارزان زمینی ارمنستان میتواند خاطرات خوشی را برای شما رقم بزند.
سفر هوایی به ارمنستان
همانطور که میدانید سفر هوایی در کلیه مسیرها راحت تر میباشد چرا که مهم ترین علت آن هم صرفه جویی در وقت است اگر عجله دارید و فرصت سفر زمینی ندارید پس انتخاب تور هوایی ارمنستان بهترین میتواند مناسب ترین انتخاب باشد. مدت زمان پرواز تهران تا ایروان 1:30 است.قسمت تورهای هوایی ارمنستان بسیار مناسب میباشد برای مشاهده نمودن نرخ هوایی ارمنستان میتوانید به سایت مانلی پرواز بروید و پکیج ارمنستان را ببینید.محل اقامت سفر ارمنستان در مرکز شهر ایروان بهترین هتل ها را میتوانید اقامت داشته باشید. حتما در سفرهای خارجی از 3 ساعت قبل در فرودگاه حضور داشته باشید تا از پرواز جا نمانید.
سفر زمینی به ارمنستان با ماشین شخصی
اگر خودروی شما دارای پلاک بین الملل و بیمه بین الملل میباشد میتوانید به را حتی با وسیله نقلیه خود به ارمنستان سفر کنید و یا با ماشین های کرایه ای سفر کنید. نگران عبور از مرز نباشید اگر مدارک شما کامل باشد مسئولین مرز ارمنستان از شما استقبال میکنند اگر خودروی شخصی ندارید یا دوست ندارید با خودروی شخصی سفر کنید، اما اهل سفر زمینی هستید میتوانید با قطار به تبریز بروید. بعد با قطار یا ماشین‌های کرایه‌ای به جلفا بروید از جلفا هم ماشین‌های زیادی شما را به نقطه‌ی مرزی نوردوز می‌برند. بعد از عبور از مرز نیز ماشین‌های بسیاری هستند که شما را تا ایروان یا هر شهر دیگری که بخواهید میبرند. این روش سفر در مقایسه با تور ارمنستان انتخاب‌های زیادی پیش روی شما خواهد گذاشت. می‌توانید از طبیعت زیبای شهرها لذت ببرید و از مناطق جذاب دیدن کنید. سعی کنید ساعت حرکت شما از مرز نوردوز صبح زود باشد که ازدیدن طبیعت زیبای ارمنستان لذت ببرید (اگر شما صبح زود از مرز نوردوز حرکت کنید به سمت ایروان، شما نزدیک غروب ایروان خواهید بود)با برنامه‌ریزی درست و خرید تور ارزان ارمنستان نیز می‌توانید در فستیوال‌های متعددی که در ایروان برگزار می‌شود شرکت کنید. فستیوال‌های مختلف موسیقی، کنسرت‌ها، جشن آب در تابستان، جشن تولد ایروان و... از مهم ترین و با شکوه ترین جشنواره های ارمنستان میباشند.





:: برچسب‌ها: تور ارمنستان , تور ارزان ارمنستان , تور ارمنستان تابستان96 , مانلی پرواز , تور زمینی ارمنستان , تور هوایی ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : پنج شنبه 22 تير 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');