کدام مراکز خرید ارمنستان، ارزان تر هستند؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
 

کدام مراکز خرید ارمنستان، ارزان تر هستند؟
در سال های اخیر مردم بسیاری برای خرید پوشاک و اجناس دیگر به کشورهای همسایه میروند. این روزها کشور ارمنستان گزینه ای مناسب برای خرید اجناس به حساب می آید. ارمنستان یکی از کشورهای آسیایی بسیار زیبا است گزینه ای ارزان برای سفری راحت وشاد میباشد. اگر قصد سفرخارجی دارید و شرایط از نظر اقتصادی برایتان مهم است مانلی پرواز سفر به همسایه شمال غربی کشورمان تور ارمنستان را پیشنهاد میدهد در این مقاله چند مراکز خرید مناسب را معرفی میکنیم.
مرکز خرید اسکادا: بهترین و مناسب ترین مرکز خرید ارمنستان میباشد که لباس های بسیاری در رنگ ها و تنوع بالا وجود دارد و با بهترین قیمت ارائه میشوند. زمان استفاده از تور ارزان ارمنستان میتوانید در این فروشگاه پوشاک شیک و زیبایی را با قیمتی مناسب خریداری کنید. این فروشگاه در زمینه کیف ، کفش ، پوشاک ، لوازم ورزشی ، زیور آلات فعالیت دارد.
بازار سنتی ورنیساج: این بازار سنتی و هنری میباشد و شباهت زیادی به جمعه بازار پاساژ پروانه دارد. این بازار در آخر هفته ها باز میشود که یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگران میباشد. در این بازار جواهرآلات ، نقره جات ، اشیاء آنتیک ، صنایع دستی میتوانید خریداری کنید.
باغ دالما: مرکز خرید دالما گاردن 3 طبقه میباشد که فاصله آن تا مرکز شهر ایران 10 دقیقه است. این مرکز 120 فروشگاه برند دارای زارا، جوردانو،‌ برشکا، گاراژ، بوسینی، ماسیمو دوتی، پرومد، ‌گپ،‌ ال‌سی وای‌کیکی، منگو، پولو، کلارکس، زوپینی، وومنز سکرت ، مراکز تفریحی ، رستوران دارد.
مرکز خرید ایروان مال: این مرکز خرید مدرن به تازگی تاسیس شده است که دارای 120 فروشگاه میباشد و مراکز تفریحی و رستوران دارد. برندهای مطرح این فروشگاه شامل : برشکا، اکسسوریز، بالنو، کرفور، جوردانو، لیوایز، زارا و پولو میباشد.
مرکز خرید مورگان: شعبه اصلی این مرکز خرید در فرانسه افتتاح شد. که حال بیش از 500 شعبه در سراسر جهان دارد. این مرکز خرید زیبا در خیابان مشتوک قرار دارد.
مرکز خرید تاشیر ایروان: از مهم ترین مرکز خرید ایروان است که دارای بهترین برندها میباشد. در طبقه همکف طلا و جواهر وجود دارد و طبقات بعدی پوشاک و کیف با مرغوب ترین اجناس عرضه میگردند.
بازار گوم: در مرکز شهر ایروان قرار دارد و بازاری است که برای خرید روزانه موارد خوبی دارد. انواع گوشت،سبزیجات، میوه و خشکبار را میتوان در این بازار پیدا کرد.
انتخاب تور ارمنستان میتواند از بهترین سفرهای عمرتان باشد و خانم ها میتوانند در این شهر حسابی خرید های به صرفه داشته باشند. مانلی پرواز در آغاز تابستان 96 تور ارزان ارمنستان را برای مشتریان خود تدارک دیده است توری که حسابی در آن غرق جاذبه ها و مراکز تفریحی آن میشوید





:: برچسب‌ها: تور ارمنستان , تور ارزان ارمنستان , تور ارمنستان تابستان96 , مانلی پرواز , تور زمینی ارمنستان , تور هوایی ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : پنج شنبه 22 تير 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');