این سه مکان در ارمنستان برای آدم های هنری حتما پیشنهاد میشود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تور ارمنستان برای افراد هنری با نرخی بسیار ارزان ارائه میشود مسافران عزیز در این مقاله 3 مکان باستانی و تاریخی ارمنستان را برای شما جمع آوری کرده ایم تا بتوانید مکان هایی که مورد علاقه شما میباشد را برایتان تهیه کرده ایم.

موزه مارتیروس ساریان

این موزه، گالری و تعدادی از آثار به‌جامانده از هنرمند بزرگ ارمنستان، مارتیروس ساریان را نمایش می‌دهد. مارتیروس ساریان، از هنرمندان مشهور ارمنستان است که در مسکو هنرهای تجسمی خوانده و در خیلی از نقاشی‌هایش هم فرهنگ روسی را می‌بینید. ساریان بعد از سفرهایش به کشورهای مختلف دنیا، از جمله ایران، به ارمنستان برگشت و مردم ایروان، موضوع ثابت نقاشی‌هایش شدند. می‌گویند تعدادی از آثار نقاشی‌اش هم در موزه‌های پاریس و مسكو نگه‌داری می‌شود. بازدید خود را در این دیدنی ارمنستان، از طبقه بالا شروع كنید كه كارهای حزن‌انگیز و متاخر او در آن‌جا قرار دارد.
گالری هنر ملی ارمنستان
این گالری، كارهای هنرمندان بزرگ اروپایی را در خود جای داده است و در جنگ جهانی دوم راه‌اندازی شده. آثار هنرمندانی مثل دوناتلو، تینتورتو، كوربت، تئودور روس، رودن و جان ون دایک را در خودش دارد. تعدادی از نقاشان روسی، ارمنی و مجسمه‌سازان و هنرمندان گرافیست هم مثل مارتیروس ساریان، یروان كوچار و سرداك آراكلیان، آثار خود را در این نمایشگاه به نمایش گذاشته‌اند.
قلعه و موزه اربونی
جستجو‌ها در قلعه اربونی ارمنستان از سال ١٩٥٩ شروع شد. داستان کشف این قلعه به زمانی بر می‌گردد که یك كشاورز، خیلی اتفاقی لوحی سنگی را در این منطقه پیدا می‌کنند. بعد از این، باستان‌شناسان در این منطقه توانستند لوح‌های خط میخی زیادی را پیدا كنند كه مربوط به زمان آرگیشتی اول، پادشاه اورارتو بوده. می‌گویند تاریخ ساخت این قلعه به ٧٨٢ قبل از میلاد بر می‌گردد. موزه اربونی هم در پایین تپه قرار گرفته و شامل لوحه‌های خط میخی و جواهرات پیدا شده در ساختمان‌سازی‌های روس‌ها در دهه‌های ١٩٦٠ است. این موزه در خیابان اربونی ٣٨ قرار گرفته





:: برچسب‌ها: تور ارمنستان , تور ارزان ارمنستان , تور ارمنستان تابستان96 , رزرو آنلاین , مانلی پرواز ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : چهار شنبه 14 تير 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');