کدام رستوران های ارمنستان با کیفیت هستند؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


غذا پختن و غذا خوردن، برای مردم ارمنستان اهمیت بسیاری دارد. ارمنی ها غذاهای محلی خود را بسیار دوست دارند اما از غذاهای فست فودی هم استقبال میکنند، همینطور فست فود کی اف سی در ایروان طرفداران بسیاری دارد.
غذاهای محلی ارمنستان عبارتند از: خاش(غذایی مثل کله پاچه اما از خوک)-خاشلاما (شبیه خوراک ماهیچه)- آش ماست – دلمه از دانه های گندم و بلغور – کباب ترکی – برشت – کباب گوساله – سوپ سبزیجات
در ارمنستان تعدادی از رستوران ها جای نشستن ندارند اما طرفداران زیادی دارد و غذاهایی که در آن طبخ میگردد لامجون، کباب کوبیده با نان، جوجه، شارما میباشد.
توریست هایی که با تور ارمنستان به این شهر زیبا سفر میکنند،کیفیت غذا و نوع طبخ آن برایشان مهم میباشد از بهترین و با کیفیت ترین رستوران ها میتوان رستوران آرارات واقع در میدان جمهوری – رستوران معروف مارکوپولو در خیابان ابوویان – رستوران آی لئونی خیابان تومانیان – رستوران آراگاست که مانند کشتی است واقع در خیابان ایساهاکیان میباشد – رستوران پروانا خیابان ایساهاکیان – رستوران کارما خیابان تریان – رستوران آرموتز خیابان آنتارایین – شاورما تومانیان در خیابان تومانیان
غذاهای ارمنای بیشتر شبیه به غذاهای ترکی و ایرانی میباشد. . در پخت غذاهای ارمنستان کمتر از ادویه جات استفاده میشود بیشتر از نمک و فلفل استفاده میکنند. در ارمنستان تنوع غذاهای آبکی زیاد است مانن آش گوشت گوسفند- آش گوشت مرغ- آش ماهی- آش های لبنی- آش شیرین(میوه های خشک) داخل غذاهای ارمنی گندم بسیار زیاد استفاده میکنند. مردم بومی ارمنستان علاقه زیادی به آجیل دارند به طوری که پسته، بادام، میوه های خشک را در غذاهایشان استفاده میکنند. در ارمنستان رستوران ایرانی "شیروان" وجود دارد که هر روز میزبان تعدادی از توریست هایی میباشد که با تور ارمنستان به این شهر سفر میکنند. کیفیت غذایی این رستوران بسیار بالاست همه مردم دنیا غذای ایرانی را میپسندند، حتی بومی های ارمنستان هم به این رستوران ها میروند. رستوران ایرانی شیروان در خیابان تومانیان 10 سال میباشد که تاسیس شده است. پرسنل این رستوران بسیار مودب و وظیفه شناس میباشند. در خیابان تومانیان اغلب فست فود وجود دارد.
قدم زدن در مرکزشهر ایروان میتواند حال و هوای شمارا عوض کند و آرامش خاصی به شما ببخشد در ایروان ممکن است درهمه جای ایروان حتی دراتوبوس ها میتوانید به وای فای رایگان دسترسی داشته باشید،حالا که در فصل تابستان هستیم بهترین زمان برای مسافرت است و ارمنستان بهترین انتخاب میتواند باشد.ارمنستان از کشور همسایه ما است که هرسال تعداد زیادی از ایرانیان از طریق مرز هوایی و زمینی سفرمیکنند. ارمنی ها مردمانی آرام و متفاوت هستند. آنقدر جاذبه های ارمنستان زیاد است که میتواند شما را برای چند روز سرگرم کند. سفر با تور ارزان ارمنستان بسیار مناسب است چرا که از لحاظ اقتصادی، سفر به این کشور مناسب میباشد.





:: برچسب‌ها: تور ارمنستان , تور ارزان ارمنستان , تور ارمنستان تابستان96 , رزرو آنلاین , مانلی پرواز ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : دو شنبه 12 تير 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');