فاصله فرودگاه مالزی تا مرکز شهر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

 

فرودگاه بین المللی کوالالامپور KLIA یکی از بزرگترین و مجهزترین فرودگاه‌های جنوب شرق آسیا است. فاصله این فرودگاه تا مرکز شهر کوالالامپور 45 کیلومتر میباشد. فرودگاه kLIA خانه‌ی شرکت خطوط هوایی مالزی و چند شرکت هواپیمایی دیگر میباشد. سالن این فرودگاه بسیار بزرگ است، هنگام خروج از هواپیما وارد راهرویی میشوید که به ترمینال متصل میشود. راه رو را پیش بروید تا به میدان مرکزی برسید در این میدان ایستگاه قطار قرار دارد، که هر 5 دقیقه از این ایستگاه به ساختمان مرکزی فرودگاه میرود. در اطراف ایستگاه کتاب فروشی قرار دارد میتوانید از آن سیم کارت اعتباری تهیه کنید. در این مکان صرافی هم وجود دارد بهتر است به صرافی بروید و مقداری از پولتان را به واحد پول مالزی تبدیل کنید. واحد پول مالزی " رینگیت " میباشد. قطار، شما را به ساختمان مرکزی فرودگاه میبرد این مرحله به کنترل گذرنامه میرسد فرم ورودی و یا Arrival Card زمانی که در هواپیما حضور دارید تحویلتان میدهند و باید آن را پر کنید. محتویات فرم شامل نام، شماره، دلیل سفر به مالزی، محل اقامت مالزی میباشد. دلیل سفرتان به مالزی را برای گذراندن تعطیلات بنویسید. این فرودگاه دارای دو باند موازی است که هر یک حدود ۴۰۰۰ متر طول و ۶۰ متر عرض دارندو در هر ساعت ۱۲۰ هواپیما قادر به نشستن و برخاستن از این باندها هستند.

برای رسیدن از فرودگاه به مرکز شهر در سالن ورودی فرودگاه تعدادی آژانس‌های کرایه اتومبیل وجود دارد که می توانید از آنجا اتومبیل کرایه کنید. علاوه بر این اتوبوس های سریع السیر، اتوبوس های خطی فرودگاه، اتوبوس های خطی شهری، اتوبوس های دربستی نیز وجود دارند. شما می توانید از ۴ نوع تاکسی مختلف برای رسیدن به مرکز شهر استفاده کنید. ولی قبل از سوار شدن باید کوپن مخصوص هر کدام از این تاکسی ها را از باجه ای در سالن ورودی فرودگاه تهیه کنید. دو خط قطار هم به سمت فرودگاه بین المللی کوالالامپور ایجاد شده که قطار سریع السیر آن قطاری راحت و مدرن است و مردم را از مرکز شهر کوالامپور در فاصله زمانی ۲۸ دقیقه به فرودگاه می رساند، کرایه آن برای افراد بزرگسال در مسیر یک طرفه ۵۵ رینگیت است. یک قطار دیگر هم وجود دارد که سریع السیر نیست و در فاصله مرکز شهر تا فرودگاه، در ۳ ایستگاه توقف می کند. 

خدمات تور مالزی شامل: بلیط هواپیما رفت و برگشت + ترانسفر فرودگاهی + اقامت در هتل + صبحانه به تعداد شب های اقامت + لیدر فارسی زبان + 2 گشت شهری با ناهار + بیمه مسافرتی + سیم کارت اعتباری + 5 عدد کوپن تخفیف غذا
سفر با تور مالزی می‌تواند از بهترین سفرهای عمرتان باشد از انتخاب تور ارزان مالزی پشیمان نخواهید شد.






:: برچسب‌ها: تور مالزی , تور ارزان مالزی , مالزی لحظه آخری , تور مالزی تابستان96 , مانلی پرواز , تابستان96 ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : دو شنبه 12 تير 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');