زمان حراجی در مارماریس برای خرید چه زمانی میباشد؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

در مارماریس از اول مهر تا آخر آبان میتوانید با قیمت های باور نکردنی خرید کنید چرا که تمامی فروشگاه ها 50% حراج میشود و شما بهترین اجناس برند را میتوانید خریداری کنید.مغازه ها و فروشگاهها در مارماریس سرپوشیده و سر باز هستند شما با قدم زدن در شهر مارماریس می توانید خریدهای خوبی کنید . در بازار مارماریس ترکیه می توانید اجناس چرم و جیر عالی، لوازم مسی و برنجی، جواهرات و سایر اشیایی که از عقیق ساخته شده اند را پیدا میکنید . در بین صنایع دستی زنان ، مشهورترین آنها انواع سوزن کاری را می توان در مارماریس پیدا نمود. همچنین عسل با طعم کاج و صنوبر عالی هم میشود در آنجا پیدا کرد .

شب‌های گرم مارماریس را می‌توان با جنب‌وجوش نیمه‌ی شرقی شهر، بازار و کافه‌های همان حوالی گذراند. معروف‌ترین مراکز خرید شهر مارماریس ترکیه ، تانساش و میگروس هستند که فروشگاه‌هایی از برند‌های جهانی دارند، ولی اگر به دنبال سوغاتی‌های خاص ترکی هستید، فروشگاه‌های تابلو فرش و لباس‌های چرمی را در تمام شهر می‌توانید پیدا کنید، فقط باید چانه‌زدن بلد باشید؛ معمولاً می‌توانید با نصف همان قیمت اولیه، فروشنده را راضی کنید به هر حال هیچ‌کس بدش نمی‌آید یک خرید خوب و مناسب هم در برنامه‌ی سفرش داشته باشد.

مرکز خرید مارینا

اگر برای قدم زدن به سواحل مارماریس بروید میتوانید از marina هم خرید کنید . مرکز خرید مارینا در نزدیکی سواحل دریای مدیترانه واقع شده و علاوه بر مرکز خرید ، یکی از تفریحات مارماریس نیز به شمار می آید چرا که در آن امکانات متنوعی برای تفریح مراجعه کنندگان در نظر گرفته شده است . در این مرکز اجناسی از قبیل کیف ، کفش ، پوشاک ، جواهرات ، اسباب بازی ، انواع تجهیزات قایقرانی ، لباس های مارک دار و سوغاتی به فروش می رسد که گردشگران می توانند به آن مراجعه کرده و اقلام مورد نظر خود را خریداری کنند . وجود رستوران های لوکس از دیگر امکانات مرکز خرید است در رستوران های آن انواع غذاهای ترکی و بین المللی طبخ می شود . خرید از این مرکز خرید برایتان بسیار جذاب خواهد بود اما توصیه میکنم با بهترین مراکز خرید مارماریس نیز آشنا شوید و سپس برای خرید اقدام نمایید .

بازار بزرگ یا بازار کارسی

از بهترین مراکز خرید در مارماریس می توان به بازار بزرگ و یا بازار کارسی اشاره نمود . این بازار که در مرکز شهر واقع شده دارای خیابان های سرپوشیده زیادی با مغازه های متنوع می باشد که به دلیل ارائه اجناس فراوان و مختلفی ، مورد توجه گردشگران و مردم محلی واقع شده است . مغازه های صنایع دستی ، جواهر فروشی ، قالی فروشی ، البسه فروشی و رستوران های ترکی در این بازار یافت می شوند . اگر قصد خرید سوغاتی برای دوستان و آشنایان خود را دارید مطمئن باشید با مراجعه به این بازار دست خالی باز نخواهید گشت

پنج شنبه بازار و چهارشنبه بازار ایچملر

بازارهای روز و هفتگی که در روزهای خاصی برگزار می گردند میوه ها و سبزیجات تازه ، پارچه ، انواع کیف و کفش ، لباس و صنایع دستی عرضه می کنند که قیمت آن ها نسبت به سایر نقاط ارازن تر و مقرون به صرفه تر می باشد. پنجشنبه بازار و چهارشنبه بازار ایچملر (Icmeler) از محبوب ترین بازارهای خیابانی و هفتگی در مارماریس می باشند.

آیکملر (Icmeler)

آیکملر با فضایی پر رفت و آمد اما آرامش‌بخش بهشت عاشقان خرید است. تمام مغازه‌های این منطقه هر ۷ روز هفته باز هستند و انواع کالاها را از جمله چرم‌ها و جواهرات با کیفیت بالا به مشتریان عرضه می‌کنند. آیکملر در روزهای چهارشنبه به اندازه بازار بزرگ شلوغ نیست، بنابراین تجربه بهتری از خرید را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین در این بازار می‌توانید انواع پارچه‌ها و پوشاک با برندهای مشابه برندهای معروف، و صنایع دستی با قیمت ارزان را در این بازار تهیه کنید. خرید به هنگام عصر تجربه بی‌نظیری است. نور چراغ‌های رنگی غرفه‌ها و کیوسک‌هایی که انواع کالاها از حوله‌های قلابدوزی‌شده تا نقره‌جات را روشن و رنگارنگ می‌کند. تخفیف گرفتن را فراموش نکنید.

مرکز خرید پوینت   

مرکز خرید پوینت مارماریس در خیابان اصلی شهر مارماریس واقع شده است. در این مرکز خرید حدود 40 مغازه قرار دارد و می توانید برای خرید از مغازه ها دیدن کنید. تعدادی از مارک های معروف در این مرکز خرید شعبه دارند. تعدادی رستوران نیز در این مرکز خرید قرار گرفته اند که می توانید برای صرف غذا به آنها مراجعه کنید. اگر مایل به خرید در مارماریس هستید حتما سری به مرکز خرید پوینت در مارماریس بزنید

تور ارزان مارماریس را هر زمان که بخواهید میتوانید به صورت آنلاین خریداری کنید همچنین با عضویت در کانال تلگرام میتوانید به صورت روزانه از آفر های وژه خبر دار شوید.





:: برچسب‌ها: تور ارزان استانبول , تور ارزان مارماریس , تور لحظه آخری , تور مارماریس تابستان96 , مانلی پرواز ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : پنج شنبه 8 تير 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');