آیا برای تابستان خود برنامه ریزی کرده اید؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تابستان فصل مسافرت شروع شده است، وقتش رسید به خودتان و خانواده هوای پاک و آرامشی دوست داشتنی را هدیه دهید. حال که در فصل تابستان و گرما میباشیم بهترین تفریح برای خوش گذرانی سفر به شهر زیبای دبی میباشد چرا که اوج تفریحات و سرگرمی مدرن در شهر زیبای دبی پدید آمده است.آیا تا به حال به این شهر رویایی و آرام رفته اید؟ جذابیت های تفریحی و گردشی دبی را از نزدیک لمس کرده اید؟ با تور ارزان دبی سفر کنید تا سفرتان را پر از خاطره های زیبا کنید و با خاطرات خوب زندگی کنید.
تا بحال به صورت آنلاین بلیط دبی را خریداری کرده اید و آیا از آنلاین و اینترنتی خرید کردن خود راضی بوده اید؟توصیه ای که مانلی پرواز برای تمامی کسانی که همیشه بلیط های خود را آنلاین رزرو میکنند این است که از سایتی خرید بلیط را انجام دهید که معتبر و شناخته شده باشد و همچنین سایتی که مد نظرتان است گواهینامه های مربوط به آژانس را داشته باشد و نماد اعتماد را کسب کرده باشد تا شما در رزرو تور خود دچار مشکل نشوید.اما همانطور که میدانید دبی از مقاصد چهار فصل نزدیک به ایران است زمانی که به این شهر دل انگیز سفر میکنید غرق در آرامش و خوشی میشوید. ما در این مقاله قصد داریم به شما عزیزان راهنمایی در رابطه با مکان های دیدنی دبی بدهیم تا هنگام سفر به این شهر، از اطلاعات کافی برخوردار باشید و بدانید به کجا بروید تا بیشتر به شما خوش بگذرد.
فواره موزیکال: از معروف ترین دیدنی های دبی آب نمای آن است که فواره آن موزیکال میباشد و در دریاچه برج خلیفه با هزینه ای بسیار بالا ساخته شده است. طول این آب نمای معروف 275 متر است که اندازه یک ساختمان 50 طبقه آ برا به بالا پرتاب میکند نور افکن های زیبا جلوه خاصی به این آب نما بخشیده است. این آب نما طوری طراحی شده است میتواند باریتم اهنگ برقصد جالب است بدانید یکی از آهنگ های استفاده شده در این آب نما آهنگ امواج اثر آهنگ ساز ایرانی است.این مکان تفریحی بسیار جذاب و زیبا است.حتما در طول مدت سفربه این مکان جذاب دیدن کنید. 
چتر بازی: بهترین منطقه چتر بازی، در دبی که بر روی ساحل جمیرا انجام میشود است.بیشتر چتر بازان برای پریدن به دبی می آیند تا روی این ساحل زیبا تفریح کنند و شهر زیبای دبی را از ارتفاع ببینند. گردشگران هم در کافه ها مینشینند و قهوه میخورند و چتربازان را نگاه میکنند و لذت میبرند.  
تفریح با هواپیمای اختصاصی : این تفریح منحصر به فرد مخصوص شما افراد خاص است . میتوانید برای یک روز هواپیمای اختصاصی و لاکچری داشته باشید. از ارتفاع زیاد به جزایر و سواحل دبی نگاه کنید و لذت ببرید.
تور کشتی های تفریحی: شما با استفاده از قایق های لوکس میتوانید به مناظر شگفت انگیز خلیج فارس سفرکنید ولذت ببرید. میتوانید با استفاده از این تور تجربه ای فوق العاده از تفریحات آبی به دست آورید میتوانید در این هنگام در کنار دوستانتان و یا خانواده ماهیگیری کنید و لذت ببرید.
دلفیناریوم دبی : یکی از جاذبه های گرشگری معروف دلفینایوم دبی میباشد که هم کودکان و هم بزرگسالان از دیدن این نمایش لذت میبرند. در این نمایش هرساله 30 هزار نفر دیدن میکنند. این پارک علاوه بر دلفیناریوم گونه های زیادی از پرندگان را دارد. میتوانید با دلفین های مهربان شنا کنید و عکس بگیرید. راه رفتن تا رسیدن به دلفیناریوم پیچ و خم زیادی دارد.که با استفاده از آئینه ها باید مسیر را پیدا کنید.
سافاری دبی: از معروف ترین سافاری های دنیا سافاری دبی میباشد که از مشهوریت خاصی برخوردار است. شما در این تفریح میتوانید از تماشای کویر لذت ببرید. مگر میشود در کویر این همه هیجان داشت و به گردشگران خوش بگذرد؟؟بهترین زمان برای رفتن به سافاری ساعت 3 ظهر میباشد. در این ساعت ماشین ها با هیجان حرکت میکنند و در نهایت به یک کمپ ساختگی و سنتی میرسند. که در این کمپ غذا، نوشیدنی سرو میشود. این تفریح حدو ساعت 10 پایان میابد.
پیست اسکی دبی : دبی اولین پیست اسکی سرپوشیده را به خود اختصاص داده است یکی از مکان های دیدنی و تفریحی جالب در تور دبی به حساب میاید.سومین پیست سرپوشیده در کل دنیا در سال 2005 افتتاح شده است.این پیست 5 دور دارد در این پیست لباس های مخصوص اسکی و تجهیزات در اختیارتان قرار میگیرد. تله کابین و کافه و رستوران آماده پذیرایی از گردشگران میباشند.
مطمن باشید از انتخاب تور دبی تابستان 96 پشیمان نمیشوید.





:: برچسب‌ها: تور دبی , تور ارزان دبی , توردبی تابستان96 , تور دبی لحظه آخری , تور دبی ارزان قیمت ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : پنج شنبه 8 تير 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');