چگونه یک لیدر موفق باشیم؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

اگر شما توانایی خوبی در برقراری ارتباط با مردم دارید و به تاریخ و هنر علاقمند هستید، این شغل، بهترین شغلی است که می توانید داشته باشید.
لیدر به معنای راهنما، که روابط میان مسافر و شرکت برگزار کننده تور است. راهنما در بسیاری از مواقع به مسافر کمک میکند تا سفر مسافران به خوبی پیش برود. اگر اطلاعی کافی در رابطه با این که "چگونه یک لیدر موفق باشیم" را ندارید در این مقاله توضیحی مختصر داده ایم پس همراه ما باشید.
پیش از پذیرفتن مسئولیت تور،راهنما باید برای تبلیغ تور و مسافر گیری تلاش کند. یک لیدر موفق باید خوش اخلاق،صبور،خوش برخورد،دارای آداب و معاشرت باشد، با مسافران بخندد ، ایجاد روحیه در آنها میتواند در جذب مسافر موثر باشد. طبیعی است که شاید مسافری تا به حال به آن مکان گردشگری نرفته است، در این زمان لیدر تور میتواند، با شناخت و آگاهی کامل از آن منطقه اطلاعات کافی را به مسافران بدهد. راهنما باید از زبان محل، اطلاعات کافی داشته باشد داشتن این توانایی مخصوصا برای تورهای خارجی از نیازهای حرفه ای ما میباشد.در زمینه شغل لیدر،مجرب بودن به زبان های انگلیسی،فرانسه،ایتالیایی،آلمانی بسیار سودمند است.
راهنمای تور باید از فوریت های پزشکی مانند نجات غریق،تنفس مصنوعی و ... آگاهی کامل داشته باشد.مهم تر از این موارد ذکر شده، یک لیدر تور باید رهبری بلد باشد و بتواند مردم را به راحتی مدیریت و رهبری کند.
سعی کنید اگر دارای شخصیتی دودل،بی ثبات، ترسو هستید و صبر کافی ندارید سمت شغل لیدری نروید. مدیریت ها و جذب مسافر از فرصت ها و هدیه هایی هستند که یک مدیر لیدر باید آن را بلد باشد.
سعی کنید محکم و مصمم باشید نه بی نزاکت! اگر میخواهید قدرتمند شوید به این مورد ذکر شده توجه کنید. سعی کنید آنقدر مهربان باشید تا هر آنچه که همانطور میباشد به مسافران خود القا دهید و فریبشان ندهید. سعی کنید خجالت را کنار بگذارید و لی در عین حال متواضع باشید،تواضع و خجالت دو مقوله جدا از هم میباشند.
با مسافران شوخی کنید بگیویید ،بخندید اما بدون تفکر هر حرفی را نزنید. به یاد داشته باشید عزت نفس بالایی داشته باشید ، به آرزوهایی که دست میابید افتخار کنید و به خود ببالید. در جامعه و بین مردم سر بلند باشید و غرور و تکبر را کنار بگذارید





:: برچسب‌ها: تور ارزان , مانلی پرواز , لیدر , راهنما , تور ارزان آنتالیا , تور ارزان دبی , تور ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : شنبه 3 تير 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');