تابستان شروع سفر به قلب خراسان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

همانطور که میدانید،پایتخت معنوی ایران شهر زیبا و مقدس مشهد میباشد که یکی از پرطرفدارترین و مناسب ترین تورهای داخلی است که میتواند حالمان را به خاطر وجود حرم امام رضا (ع) خوب کند. این شهر مقدس از دومین شهر گردشگری مذهبی دنیا بوده و هرساله میزبان تعداد بسیاری از زائران و توریست ها میباشد. فصل تابستان و تعطیلی مدارس فرصت مناسبی است که همراه خانواده و دوستانتان با تور هوایی مشهد به این شهر زیبا سفر کنید و لذت ببرید.در این سفر پر از آرامش نگران اقامت خود نباشید زیرا راحتی و آسایش مسافران برای مانلی پرواز جزو اهداف اصلی میباشد. قبل از سفر بهتر است از هتلی که میخواهید در آن اقامت داشته باشید اطلاعات کامل داشته باشید تا با خیال راحت و آمادگی کامل سفر کنید. در این مقاله ما هتل هایی لوکس و و امکانات بالا پیشنهاد میدهیم که شامل...
هتل پارس: این هتل 5 ستاره در سال 1388 با 277 اتاق ساخته شد. هتلی لوکس و زیبا که شامل امکانات استخر سر پوشیده، سونا خشک و بخار، جکوزی، دونبت سرویس رفت و برگشت به حرم مطهر رایگان، کافی شاپ 24 ساعته، سالن تشریفات، آمفی تئاتر روباز کنار دریاچه مصنوعی، اینترنت، فضای سبز، نمازخانه، کافی نت، سالن بیلیارد است.
هتل قصر طلایی: هتلی 5 ستاره که از هنرهای معماری و منحصر به فردی ساخته شده و بسیار چشم گیر است. این هتل مجلل شامل امانات ، رستوران با کیفیت غذایی بالا برای انواع سلیقه ها،کافی شاپ متنوع،سالن آمفی تئاتر،استخر،سونا،جکوزی،آژانس مسافرتی،حمام ترکی،بدن سازی،اینترنت،سالن زیبایی،ترانسفر به حرم مطهر میباشد.استفاده از تور مشهد با هتل بین المللی قصرطلایی میتواند بهترین سفررا برای شما رقم بزند.
هتل درویشی: اگر زیارت امام رضا نصیبتان شد و با تور ارزان مشهد به این شهر زیبا و پر از آرامش سفر کردید هتل درویشی را اولویت لیست هتل های انتخابی خود قرار دهید چراکه این هتل 5 ستاره لوکس در حاشیه خیابان امام رضا، از اصلی ترین خیابان هایی است که به حرم مطهر متصل میشود. این هتل دارای امکانات استخر،سونا و جکوزی،دوش های اختصاصی ماساژ،خدمات انواع اسپا و ماساژ در فضایی شیک،اینترنت رایگان میباشد.
هتل کیانا:هتلی 4 ستاره در خیابان امام رضا 2 واقع شده است. واحد های آپارتمان شامل اتاق نشینمن، اتاق خواب مجزا،سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی هستند. این هتل زیبا سوئیت هایی مختص عروس و دامادها دارد و برای ظرفیت 2 نفر در نظر گرفته شده است. هتل کیانا دارای بهترین و با کیفیت ترین رستوران میباشد. از امکانات هتل میتوان به استخر،حمام ترکی،فضای باز کودکان،سالن بیلیارد،افی شاپ،لمکده در بام هتل اشاره کرد.
مانلی پرواز مجری مستقیم بهترین تورهای داخلی و خارجی میباشد که با تماس به کارشناسان ما میتوانید از تور مشهد اطلاعات کامل به دست بیاورید





:: برچسب‌ها: تور مشهد , تور ارزان مشهد , تور هوایی مشهد , نرخ تور مشهد , قیمت تور مشهد , تور مشهد از تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : چهار شنبه 31 خرداد 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');