بهترین صندلی هواپیما کدام است ؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

سفر با هواپیما گرچه ساده به نظر میرسد اما ریزه کاری هایی هم دارد که اگر به آن ها توجه کنیم میتوانیم پروازی راحت و بدون دردسر داشته باشیم. صندلی های جلو وعقب هواپیما هرکدام مزایا و معایبی دارند.طی تحقیقات سال2007 مشخص شد مسافرانی که نزدیکی دُم هواپیما مینشینند 50 درصد آسیب دیدگی پس از سقوط ‚ مسافرانی که ابتدای هواپیما نشسته اند کمتر میباشد. اگر عجله دارید و میخواهید پس از فرود هواپیما زودتر به مقصد مورد نظر برسید باید در جلوی هواپیما سمت چپ بنشینید در این قسمت درب خروج هواپیما وجود دارد که این طور میتوانید زودتر از هواپیما خارج شوید.اگر خسته هستید و دوست دارید در هواپیما بخوابید صندلی های کنار پنجره مناسب ترین انتخاب هستند میتوانید سرتان را بر روی پنجره تکیه بدهید و خوابی راحت تا رسیدن به مقصد داشته باشید و دیگر لازم نیست که هربار مسافر دیگری خواست رفت و آمد کند شما هربار بلند شوید تا او رد شود. اگر میخواهید راحت غذا بخورید صندلی های جلوی هواپیما انتخابی درست است زیرا این ناحیه ساکت تر میباشد و رطوبت زیادی دارد و مزه اصلی غذا را راحت تر متوجه میشوید. صندلی هایی که قبل از راه روی خروجی قرار دارند که امکان خم کردن پشتی صندلی به عقب را ندارند‚ در انتخاب دقت کنید. در صندلی های کنار سرویس بهداشتی ننشینید زیرا ممکن است مشامتان را اذیت کند. اگر تکان خوردن هواپیما را دوست ندارید در بالای بال ها بنشینید که در آنجا هواپیما ثابت تر است و لرزه های کمتری دارد. برای این که از فضای بیشتری برای استراحت پاهای خود استفاده کنید یکی از صندلی های کنار راهرویی‚ در ردیف خروجی قرار دارند را انتخاب کنید.برای سرگرمی کودکان و نوجوانان صندلی های کنار پنجره را انتخاب کنید تا سرگرم مناظر زیبا شوند. امیدواریم با استفاده از این نکات خاطراتی خوش را با پرواز هواپیما تجربه کنید.





:: برچسب‌ها: سفر راحت , امنیت , سفرهوایی , نرخ ارزان , تور لحظه آخری , تابستان96 ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : چهار شنبه 31 خرداد 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');