باید ها و نباید های سفر هوایی؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آغاز فصل تابستان، شروع سفر به شهرها و کشورها اعم از زیارتی و تفریحی میباشد که در این سفرها، باید و نباید هایی وجود دارد که اگر آن ها را بدانیم و رعایت کنیم راحت تر و امن تر سفر میکنیم. اگر قصد سفر هوایی دارید،در این مقاله با مانلی پرواز همراه باشید.
از یک سری شرایطی که باید رعایت کنید این که، قبل از سوارشدن به هواپیما عجله نکنید و پشت درب ورودی تجمع نکنید،بهترین کار این است که یک جای نزدیک به درب ورودی بنشینید اما مواظب باشید خوابتان نبرد تا از پرواز جا نمایند.
هنگامی که سوار هواپیما شدید کیف و ساک خود را داخل باکس بالای سر خود بگذارید این طوری هم دسترسی به وسایلتان راحت تر است و هم باکس کناری را اشغال نمیکنید.
اگر با همسفر خود صحبت میکنید لطفا آرام صحبت کنید چرا که در فضایی بسته هستید و اطرافیان شما دوست ندارند زمزمه های شما را بشنوند و میخواهند استراحت کنند.
همراه خود هدفون داشته باشید ، موزیک یا فیلم را با هدفون گوش دهید تا موجب آزار دیگران نشوید.
اگر حیوان خانگی دارید حتما از همسفر کناری بپرسید که او هم مانند شما به حیوان خانگی علاقه دارد یا نه؟ اگر ناراضی بود جای خود را عوض کنید زیرا او دوست دارد سفری راحت داشته باشد درست مانند شما!
اگر همراه خود کودک دارید آن ها را ساکت نگه دارید تا موجب اذیت شدن اطرافیان نشوند همه دوست دارند سفری بدون سر و صدا و آرام داشته باشند حتی خود شما که کودک همراه دارید،خودتان را جای دیگران بگذارید!
اگر غذای هواپیما گران است و یا دوست ندارید همراه خود غذا بیاورید اما غذایی که بو نداشته باشد شاید اطرافیان شما آن غذا را دوست نداشته باشند.
زمان خروج از هواپیما نوبت را رعایت کنید هم دیگر را هول ندهید! کمی صبر کنید و آرام پیاده شوید.
به یاد اشته باشید شما هنگام سفر در هواپیما ، در مکان عمومی هستید پس باید تابع قوانین آن جمع باشید تا موجب اذیت شدن دیگران نشوید.
مانلی پرواز مجری مستقیم تورهای داخلی و خارجی میباشد جهت اطلاع از نرخ تورها،هتل ها با کارشناسان مجرب مانلی تماس بگیرید





:: برچسب‌ها: سفر هوایی , تور ارزان , مانلی پرواز , نرخ ارزان , تور تابستان96 ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : چهار شنبه 31 خرداد 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');