پرواز تهران مالزی چند ساعته ؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


اگر تابستان امسال مسافر تور مالزی هستید و می‎خواهید برای سفر به کشور زیبای مالزی و جزایر شگفت انگیز آن برنامه ریزی کنید، حتما برایتان جالب خواهد بود که بدانید فاصله زمانی تهران و کوالالامپور که پایتخت مالزی است، چقدر است و همچنین مدت زمان پرواز تهران کوالالامپور چند ساعت است؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در این زمینه در اختیارتان قرار دهیم. 

اختلاف ساعت کوالالامپور و تهران : کوالالامپور سه ساعت و نیم از تهران جلوتر است. 

برای پرواز به کوالالامپور دو گزینه دارید: پرواز مستقیم از تهران به کوالالامپور و پرواز غیر مستقیم با هواپیماهای امارات و قطر
 پرواز مستقیم تهران به کوالالامپورحدود 7 الی 8 ساعت طول می‎کشد. برای پرواز غیر مستقیم ابتدا باید از تهران به دبی یا دوحه رفته و از آنجا به کوالالامپور بروید. بسته به اینکه مدت زمان توقف شما در سالن ترانزیت فرودگاه دبی یا قطر چقدر طول بکشد، پرواز غیر مستقیم ممکن است 2 تا 3 برابر پرواز مستقیم طول بکشد و هزینه آن هم از پروازهای ایرانی به مراتب بیشتر است. 

شرکتهای هواپیمائی برای پرواز از ایران به مالزی و بلعکس:

شرکت هواپیمائی ایران ایر

شرکت هواپیمائی ماهان 

شرکت هواپیمائی امارات 

شرکت هواپیمائی عمان 

شرکت هواپیمائی قطر 

فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور (Kuala Lumpur Internationa Airport) كه در حدود 50 کیلومتری جنوب این شهر واقع شده است، مهم‌ترین فرودگاه کشور مالزی است. شما می توانید از این فرودگاه با قطار سریع السیر در کمتر از 30 دقیقه به مرکز شهر بروید. اگر ترجیح می دهید با ماشین به شهر بروید، از بزرگراه حدود یک ساعت طول می‌کشد.

در فرودگاه KLIA از هواپیما که پیاده می شوید، توسط کریدور مخصوص وارد سالن ترمینال می شوید که تعداد زیادی فروشگاههای معتبر که قیمت اجناس آنها معاف از مالیات است را می بینید. بهتر است حواستان به یک ترن مخصوص که وسط این سالن توقف کرده باشد. این ترن شما را به سالن بزرگ دیگری منتقل میکند. وقتی ترن توقف کرد از آن پیاده می شوید و وارد یک ساختمان چند طبقه بزرگ می شوید. از پله های برقی باید پایین بروید تا به محل کنترل ویزا و گذرنامه برسید.
چندین باجه مخصوص کنترل گذرنامه وجود دارد که چون تعداد باجه ها زیاد است و سرعت کار آنها بالاست، وقتتان تلف نمی شود. بهتر است به زبان انگلیسی تا حدی مسلط باشید تا بتوانید پاسخ چند سئوال اولیه آنها را بدهید. اگر مشکلی نداشته باشید، گذرنامه شما مهر ویزا می خورد و از گذرگاه عبور می کنید. بعد از آن به یک سالن بزرگ می رسید که باید منتظر رسیدن بارهای خود باشید. بعد از تحویل گرفتن بارها می‎توانید از فرودگاه خارج شوید و به مرکز شهر بروید.





:: برچسب‌ها: تور مالزی , تور ارزان مالزی , مالزی لحظه آخری , تور مالزی تابستان96 , مانلی پرواز , تابستان96 ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : چهار شنبه 31 خرداد 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');