تور مشهد از قزوین


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تور مشهد از قزوین را با نرخ 350.000 تومان را از مانلی پرواز خریداری کنید قزوینی های عزیز شما هم میتوانید از مسافران مانلی پرواز باشید و تورهای خود را با قیمت هایی بسیار ارزان تر از همه جا خریداری کنید.پس برای مشاوره رایگان جهت خرید تور مشهد با کارشناسان مجرب ما تماس حاصل نمایید تا شما را به هر هتل و یا هتل آپارتمانی که مد نظرتان است راهی سفر کنند علاوه بر خرید تور مشهد شما میتوانید در تلگرام مانلی پرواز عضو شوید و به صورت روزانه نرخ تورهایی لحظه آخری را دریافت کنید.


خدمات تور مشهد از قزوین به صورت زیر می باشد:
بلیط رفت و برگشت - ترانسفر فرودگاهی - صبحانه +ناهار+شام به صورت منوی انتخابی و باتوجه به انتخاب هتل سرویس به حرم را هم در خدمات تور مشهد قرار گرفته است.
قیمت تور مشهد از  کرمان به صورت هوایی برای اقامت 3 روزه در هتل 3 ستاره مانند الوند - تاج - جوادیه 510.000 تومان و همچنین برای هتل آپارتمانهای نگارستان و آسمونی 480.000 تومان و به صورت زمینی با قطار 4 تخته برای هتل های سه ستاره 285.000 تومان و برای هتل آپارتمان ها با 235.000 تومان می باشد. مسافران عزیز تور مشهد میتوانند با این شماهره تماس بگیرند 02188556064 و تور مشهد از قزوین خود را رزرو کنند





:: برچسب‌ها: تور مشهد , تور ارزان مشهد , تور هوایی مشهد , نرخ تور مشهد , قیمت تور مشهد , تور مشهد از قزوین ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : چهار شنبه 24 خرداد 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');