دهکده فرانسوی ها در مالزی | تور مالزی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

منطقه برجایا هیل (Berjaya Hills) که به دهکده فرانسوی‌ها شهرت دارد، ۱ ساعت با مرکز شهر کوالالامپور مالزی فاصله دارد. برجایا هیل مجموعه ای با وسعت بیش از ۸ هکتار است که در ارتفاع ۸۰۰ متری از سطح دریا واقع شده و در زبان محلی به آن بوکیت تینگی (Bukit Tinggi) می گویند. در برجایا هیل می‎توانید چندین فرهنگ مختلف دنیا را همزمان در یکجا ببینید. جالب‌ترین جاذبه گردشگری منطقه برجایا هیل، دهکده‌ای به سبک فرانسوی است که توصیه می‎کنیم مسافران تور مالزی لذت دیدن آن را از دست ندهند. 

دهکده ای به سبک فرانسوی (Colmar Tropicale) در برجایا هیل وجود دارد که مشابه دهکده کولمار(Colmar) قرن ۱۸ میلادی در فرانسه است. کمی بالاتر از دهکده فرانسوی‎ها، دهکده ژاپنی واقع شده که الهام گرفته از بوداییان ژاپن است. جاذبه دیگر چشمه معدنی چاتیاو (Chateau) است، همچنین هتلی به سبک فرانسوی و چشمه آب معدنی از روی یک قلعه قرون وسطای قرن ۱۸ در فرانسه ساخته شده است.

برای رسیدن به برجابا هیل می‌توانید از اتوبوس هایی که معمولا از تایمز اسکوئر یا KL Plaza به سمت برجایا هیل حرکت می کنند، استفاده کنید. در روزهای تعطیل می‎توانید موتورسیکلت های رالی و یا انجام مسابقات مختلف در محل شهرک فرانسوی ها را ببینید. اما اگر بدنبال جای خلوتی برای استراحت می گردید مسافرت به بلندی های برجایا در روزهای تعطیل توصیه نمی شود. زیرا آخر هفته ها و روزهای تعطیل برجایا هیل بسیار شلوغ می شود.

از جاذبه های گردشگری برجایا هیل می‎توان به صرف غذا در رستوران های فرانسوی، قدم زدن روی زمین‌های سنگفرش شده دهکده، تجربه مراسم جالب چای ژاپنی ها، انجام بازی گلف، دیدن خرگوش های زیبا در پارک خرگوش و لذت بردن از چشمه آب گرم تاتامی (Tatami) اشاره کرد.





:: برچسب‌ها: تور مالزی , تور ارزان مالزی , مالزی لحظه آخری , تور مالزی تابستان96 , مانلی پرواز , تابستان96 ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : شنبه 20 خرداد 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');