بهترین هتل مالزی کدام است؟ | تور مالزی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

اگر می‎خواهید یک اقامت رویایی در یک هتل لوکس و لاکچری در شهر کوالالامپور مالزی داشته باشید، پیشنهاد مانلی به شما هتل جی دبلیو ماریوت (JW Marriott) است. این هتل یکی از بهترین هتل های کووالالامپور برای مسافران تور مالزی است که می‎خواهند خاطرات خوشی در این سفر برای خود و خانواده‌شان رقم بزنند. 

هتل جی دبلیو ماریوت در کنار Bintang Walk واقع شده است. امکانات این هتل شامل استخر در فضای باز، سونا و اسپای آرامبخش، زمین تنیس، باشگاه بدنسازی با دستگاه‎های مجهز و حرفه‎ای است. این هتل مستقیما به مرکز خرید Starhill Gallery راه دارد و فقط 20 دقیقه با ماشین تا مجموعه پارک آبی و شهربازی سان وی لاگون فاصله دارد. فاصله این هتل با فرودگاه بین المللی کوالالامپور 45 کیلومتر است. 

اتاق‌های ویژه هتل اتاق ناهارخوری و نشیمن جداگانه دارند و چای ساز و وسایل کامل برای آماده کردن چای و قهوه و چای سبز دارند. مهمانان این هتل می‎توانند از اسپای Starhill برای ماساژ یا سالن زیبایی هتل استفاده کنند. این هتل رستوران‌‎های مختلفی دارد اعم از Feast که غذاهای بین المللی سرو می‎کند، Gonbei و Shanghai که غذاهای ژاپنی و چینی سرو می‎کنند. غذاهای اسپانیایی و خاورمیانه‌ای در Sentidos Tapas و Al-Halabi Lounge ارائه می‎شوند. در رستوران‌های مختلف این هتل انواع دسرها و قهوه‌ها نیز سرو می‎شوند. 

بیشتر زوج‌هایی که در این هتل اقامت کرده‌‎اند، نرخ این هتل را برای دو نفر بسیار مناسب اعلام کرده‌اند. به طور کلی گردشگران از کشورهای مختلف امتیاز بهترین قیمت نسبت به خدمات ارائه شده در شهر کوالالامپور را به این هتل داده اند. در مقایسه با هتل‌های دیگر مالزی در این هتل خدمات بهتری نسبت به هزینه‎ای که پرداخت می‎کنید، دریافت خواهید کرد.





:: برچسب‌ها: تور مالزی , تور ارزان مالزی , مالزی لحظه آخری , تور مالزی تابستان96 , مانلی پرواز , تابستان96 ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : شنبه 20 خرداد 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');