چه زمانی میتوانیم مناسب ترین نرخ بلیط هواپیما را خریداری کنیم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

در تمام دنیا روند خرید بلیط هواپیما و یا قطار از چند روز قبل میباشد. کسانی که قصد خرید بلیط را دارند باید زودتر اقدام کنند.
_ به یاد داشته باشید به ندرت پیش می آید که معاملات دقیقه 90 خوب باشند.
_ قیمت بلیط در پروازهای داخلی‚ اگر زود ترهم خریداری شود فرقی نمیکند اما برای پرواز های بین المللی و خارجی بهتر است حداقل از 34 روز قبل اقدام به خرید کنید.
_ اگر قصد یک سفر خوب و بدون دردسر را دارید اخبار رسانه های اجتماعی معتبر‚ سایت آژانس های هواپیمایی به صورت آنلاین دنبال کنید و خرید آنلاین انجام دهید زیرا اطلاعات به روز و لحظه ای درمورد فروش بلیط ها در اختیارتان قرار میدهند.
_ هنگام اوج سفر مانند عید نوروز بهترین و مناسب ترین موقع خرید بلیط 14 هفته قبل میباشد.
_ به یاد داشته باشید روزهای جمعه و تعطیل نرخ ها گران تر میباشد و اوایل هفته ارزان تر میشود.
_ اگر مناسب ترین و ارزان ترین نرخ را میخواهید به دست بیاورید در فصل تابستان حداقل از 2 ماه قبل اقدام کنید چرا که قیمت بلیط ها کمتر میشود.
_ همچنین میتوانید در کانال تلگرام ما عضو شوید تا از آفرها‚تورهای لحظه آخری آگاه شوید.
_ یکی از بزرگترین مزیت‌های خرید آنلاین بلیط هواپیما این است که امکان چک کردن زود به زود و به موقع را درهر زمان و مکانی برایتان فراهم میکند. گاهی اوقات در زمان‌های خاصی از شبانه ‌روز، قیمت‌های خوبی روی سامانه ی خرید آنلاین بلیط هواپیما، مانلی پرواز www.manliparvaz.com دیده می‌شود که اگر قصد سفر داشته باشید، می‌توانید در همان زمان و حتی از داخل اتاقتان و یا لم داده بر روی کاناپه هم، خرید آنلاین بلیط هواپیما را انجام بدهید.





:: برچسب‌ها: تور ارزان+تور ارزان از تهران+مانلی پرواز+خرید آنلاین+رزرو آنلاین بلیط+تور تابستان96 ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : شنبه 20 خرداد 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');