بهترین زمان برای سفر به مالزی | تور مالزی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آیا می‎دانید بهترین زمان برای تور مالزی کی هست؟ کشور مالزی به طور کلی آب و هوای استوایی دارد و به خاطر بارش‌های زیاد معمولا هوای شرجی هم دارد. کشور مالزی در جنوب شرقی آسیا قرار دارد و با مالزی و سنگاپور و تایلند همسایه است. اگر شما هم دوست دارید بدانید بهترین هوا را چه زمانی در مالزی می‎توانید تجربه کنید، با ما همراه باشید. 

دمای هوا معمولا در این کشور ثابت می‌ماند و خیلی تغییر ندارد، روزها دمای هوا معمولا بیشتر از 30 درجه سانتی‎گراد و در شب هم حداقل 20 درجه است. بنابراین گرمای هوا در تمام طول سال تقریبا ثابت خواهد بود. موضوع دیگری که غیر از گرما مهم است، بارندگی شدید است. فصل بارش های موسمی در مالزی ماه سپتامبر تا آوریل است. پر باران ترین ماه های سال در مالزی ماه اکتبر و نوامبر هستند که میزان بارش 270 میلیمتر است. کم باران ترین ماه سال هم ماه ژانویه است. برای اینکه بدانید چه زمانی باید به مالزی سفر کنید، باید ابتدا مشخص کنید به کدام نقطه مالزی می‎خواهید سفر کنید، چون آب و هوا در مناطق مختلف این کشور متفاوت است.

اگر بخواهید به سواحل غربی مالزی سفر کنید، بهترین زمان ماه نوامبر تا فوریه است. اگر بخواهید به سواحل شرقی و سارواک سفر کنید، بهترین زمان سفر ماه ژوئن تا جولای است. به هر دلیلی که به مالزی سفر می‎کنید، خواه برای لذت بردن از ساحل و دریا و طبیعت زیبا باشد یا بازدید از جاذبه های فرهنگی تاریخی این کشور و یا تجربه ی طعم غذاهای محلی چیزی که همیشه باید انتظارش را داشته باشید باران است. پس اولین چیزی که در چمدان می‎گذارید چترتان باشد.





:: برچسب‌ها: تور ارزان مالزی+ تور لحظه آخری مالزی+ مانلی پرواز+ تور مالزی از تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : شنبه 20 خرداد 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');