پارک آبی سان وی لاگون کوالالامپور | تور مالزی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

اگر می خواهید یک روز کامل هیجان انگیز را تجربه کنید و هیچ گاه خاطره آن را فراموش نکنید، توصیه می کنیم که حتما در تور مالزی سری به پارک آبی سان وی لاگون (Sunway Lagoon) کوالالامپور بزنید. این مجموعه در ۶٫۵ کیلومتری غرب کوالالامپور قرار دارد که از مرکز شهر تا پارک ۱۵ دقیقه راه است. سالانه ۲ میلیون نفر گردشگر از کشورهای مختلف دنیا پارک آبی سان وی لاگون را برای خوشگذرانی و تفریح در مالزی انتخاب می کنند. 

مجموعه سان وی لاگون از 5 پارک مجزا تشکیل شده است: 

  1. پارک آبی (Water Park)
  2. شهربازی (Amusement Park)
  3.  پارک حیات وحش (Wildlife Park)
  4.  پارک بی نهایت از هیجان (Eetreme Park)
  5.  پارک وحشت (Scream Park)

یکی از جالب ترین قسمت های پارک آبی، بخش موج سواری (FlowRider) است که در مجاورت ساحل مصنوعی قرار گرفته است. شما می توانید در این بخش به موج سواری یا Bodyboarding بپردازید. علاوه بر این، در پارک آبی سان وی لاگون یکی از بزرگ ترین چاله های فضایی به نام ووووزلا (Vuvuzela) ساخته شده که سرشار از هیجان است. سرسرۀ ۶ بانده رقابتی کنگو (Congo Challenge) یکی از سرسره های رو باز و جالب پارک آب های آفریقا ( Waters of Africa) است که در آن می توانید هم زمان با ۶ نفر از دوستان خود به رقابت سرعت بپردازید. اگر به هر دلیلی نمی توانید به سراغ تفریحات آبی بروید، شهربازی سان وی لاگون را گزینه اول خود در تور مالزی بدانید و حجمی از خوشی و هیجان را برای خود رقم بزنید. برای افزایش آدرنالین در تمام بدنتان حتماً از وسایل فوق العادۀ پارک بی نهایت هیجان (Extreme Park) که یکی از پارک های پارک سان وی لاگون می باشد، استفاده کنید.

ساحل شنی پارک آبی سان وی لاگون (Surf Beach) یکی از زیباترین ساحل های ساخته شده به دست انسان می باشد که هرساله گردشگران فراوانی را از سراسر دنیا به سمت خود جذب می کند. شما می توانید در ساحل شنی این بخش حمام آفتاب بگیرید و اگر به دنبال هیجان هستید بر روی موج هایی که ارتفاع آنها به ۲٫۵ متر می رسند به موج سواری بپردازید و یا در ساحل به والیبال ساحلی مشغول شوید. در پارک سان وی لاگون دو برج قلعه مانند در دو طرف آن وجود دارند که این دو برج با یک پل کابلی که کف آن چوبی است، به هم وصل شده اند. هنگام عبور از روی پل معلق چوبی می توانید در زیر پای خود دریاچه های بزرگ و استخرهای شنا را ببینید که بسیار هیجان انگیز است. طول این پل معلق ۲ کیلومتر و ارتفاع آن حدوداً ۴۲۸ متر است. پینت بال، کایاک سواری، تیر و کمان، گلف و صخره نوردی و غیره از دیگر تفریحات جالب و مهیج سان وی لاگون هستند.





:: برچسب‌ها: تور مالزی , تور ارزان مالزی , مالزی لحظه آخری , تور مالزی تابستان96 , مانلی پرواز ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : سه شنبه 16 خرداد 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');