در مالزی چه غذاهایی بخوریم | تور مالزی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

یکی از تفریحات هر سفری می‎تواند امتحان کردن غذاها و نوشیدنی های محلی آن شهر باشد. اگر به کشور دیگری سفر کنید، شاید بخواهید بدانید چه غذاهایی با ذائقه ایرانی بیشتر جور درمیاد و کدام غذاها بسیار معروف هستند و باید امتحان کنید. مانلی پرواز به گردشگران تور مالزی پیشنهاد می‌کند که این غذاهای معروف مالزی را حتما امتحان کنید. 

ساتای (satay)

ساتای از تکه‌های گوشت که با زردچوبه و شیره نارگیل مخلوط شده، درست میشه. سپس این تکه های گوشت رو به سیخ های کوتاه و چوبی میزنن و روی منقل کبابی میزارن. گوشت این کباب معمولا گوشت مرغ، گاو و یا گوشت های دریایی هست و برای تزیینش هم از سس بادام زمینی، پیاز و خیار استفاده میکنن.

ناسی لاماک

ناسی لاماک برنجی است که با شیر نارگیل پخته میشه و بعد با یک سبزی به نام آنچوی سرخ شده، سمبل (یه نوع سس تند)، برش های خیار، تخم مرغ آب پز، و روغن بادام زمینی سرو میشه. معمولن این غذا توی برگ موز پیچیده میشه و یه میان وعده خوشمزه است.

لاکسا

سوپ تند و ترکیبی از ادویه های مختلف مالزیایی و چینی به همراه شیر نارگیل ست و مواد تشکیل دهنده این سوپ رشته فرنگی ، تکه های مرغ ، توفو ، تکه های ماهی، میگو و صدف های کوچک است در جاهای مختلف مالزی این غذا به شکل های متفاوت درست می‎شود. اما اگر به ساراواک مالزی رفتین حتما ساراواک را امتحان کنید چون بسیار عالی طبخ می شود.

روجاک

روجاک نوعی سالاده که به شکل‌های متفاوت درست میشه. اگه توی خیابونهای ماماک این غذا رو سفارش بدین، تخم مرغ آب پز، خمیر سرخ شده، لوبیا، سیب زمینی، خیار و سس بادام زمینی داره. یه نوع دیگه این غذا، روجاک میوه‌ای هستش که میوه هایی مثل آناناس و آب لیمو و فلفل داخلش هست.

غذاهای ایرانی

اگر در طول سفر نتوانستید طاقت بیاورید و هوس غذای ایرانی کردید، نگران نباشید در کوالالامپور تقریبا در هر منطقه‌ای رستوران ایرانی پیدا می‌شود.

همبرگر و استیک

همبرگر غذایی نیست که فقط در فست‌فودها پیدا شود. همبرگر واقعی با گوشت تازه و شیوه طبخ خاص چیز دیگری است. با پرداخت حدود 30 رینگیت می‌توانید همبرگری واقعی به همراه یک سبد سیب‌زمینی و یک نوشیدنی خنک نوش جان کنید. بهترین همبرگر کوالالامپور را هاردراک کافه دارد، اما کیفیت رستوران‌های t.g.i friday’s و chili’s نیز عالی است.

غذاهای مالزیایی که در بالا گفتیم از معروفترین ها هستند و ارزش یک بار امتحان کردن رو دارند، خیلی حیف است که تا مالزی بروید و از غذاهای خوش عطر و طعم آنها نخورید. این غذاها را در اکثر رستوران ها میتونید پیدا کنید.





:: برچسب‌ها: تور مالزی , تور ارزان مالزی , مالزی لحظه آخری , تور مالزی تابستان96 , مانلی پرواز ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : سه شنبه 16 خرداد 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');