جزایر زیبای مالزی | تور مالزی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

جزایر زیبا و دیدنی مالزی، یکی از جاذبه‎های توریستی این کشور است که به مسافران تور مالزی پیشنهاد می‎کنیم. این جزایر اغلب صخره های مرجانی زیبا و آب های شفاف و زلال دارند که باعث شده مقصد بسیاری از علاقمندان به غواصی باشند. علاوه بر این، جزایر مالزی معابد و آثار باستانی دیدنی، جنگل‌های سرسبز و انبوه و همچنین هتل های لوکس کنار ساحل برای گذراندن تعطیلات تابستانی دارند که باعث جذب توریست های بسیاری می‎شود. 

جزیره کاپاس

جزیره کاپاس یا همان (Pulau Kapas) که به معنی جزیره پنبه است، که علت انتخاب این نام سواحل ماسه ای سفید رنگ آن است. این جزیره دارای آبی آرام و شفاف و انواع مختلفی از موجودات دریایی می باشد و به همین دلیل غواصان زیادی به این جزیره سفر می کنند.

جزیره پانگکور 

جزیره پانگکور (Pulau Pangkor) که به معنی جزیره زیباست، دارای چشم اندازهای دیدنی، فضا و محیط آرام و سواحل بی نظیری مثل Niphah Bay است که باعث جذب گردشگران بسیاری می‌شود. معابد چینی مثل معبد Kali Amman و خرابه ها و باقی مانده های یک قلعه هلندی که یک سنگ تاریخی به نام سنگ ببر در آن وجود دارد، از اماکن تاریخی این جزیره هستند. در نزدیکی این جزیره یک جزیره کوچکتر به نام جزیره پانگکور لااوت Pangkor Laut وجود دارد که بسیاری از اقامتگاه های ساحلی لوکس مالزی در این جزیره هستند. 

جزیره پرهنتیان 

جزایر پرهنتیان (Perhentian Islands) یکی از مکان های دیدنی در مالزی هستند که  در سواحل شمال شرق مالزی واقع شده اند. دو جزیره ی اصلی جزایر پرهنتیان، پرهنتیان بسار (Perhentian Besar) به معنی پرهنتیان بزرگ و پرهنتیان کسیل (Perhentian Kecil) به معنی پرهنتیان کوچک هستند. این جزیره یک مکان عالی برای شنا و غواصی است و علاوه بر آن گردشگران می توانند به داخل جنگل های استوایی هم بروند. این جزیره زیباترین سواحل مالزی را دارد که با اقامتگاه های لوکس خود پذیرای گردشگران زیادی از تمام کشورهای دنیا هستند.

جزیره تنگول

جزیره تنگول (Pulau Tenggol) دارای هتل های بسیاری می باشد. سواحل ماسه ای زیبای این جزیره توسط جنگل های استوایی احاطه شده اند. این جزیره کوچک یک مکان ارزشمند برای غواصی و ماهیگیری است.





:: برچسب‌ها: تور ارزان مالزی+ تور لحظه آخری مالزی+ مانلی پرواز+ تور مالزی از تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : سه شنبه 16 خرداد 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');