ر سفر به مالزی حتما از این مکان‌ها دیدن کنید! | تور مالزی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

قبل از اینکه برای سفر تابستانی برنامه ریزی کنید، بهتر است نگاهی به امکان دیدنی و جاذبه‎ های گردشگری مالزی بیاندازید. مالزی یکی از کشورهای جذاب و دیدنی و مقصد بسیاری از گردشگران از اقصی نقاط جهان است. اگر می‎خواهید خاطرات خوشی را در تابستان امسال برای خانواده تان رغم بزنید، پیشنهاد ویژه مانلی پرواز برای شما تور مالزی است. سفری که خاطرات آن را هرگز فراموش نخواهید کرد. 

جنگل پنگانگ مالزی

بیش از هزار گونه مختلف گیاهی در این پارک جنگلی شناسایی شده است. علاوه بر این پرندگان زیادی نیز این جنگل را به عنوان زیستگاه خود انتخاب کرده اند. کسانی که به عکاسی علاقمند هستند منظره‌های بی نظیری در این جنگل خواهند یافت. پارک ملی پنانگ در شمال شرقی جزیره پنانگ و در ۳۰ کیلومتری شهر تاریخی جرج تاون Georgetown قرار دارد. برای دیدن تنوع گیاهی این پارک جنگلی بهتر است به سمت دماغه موکا Muka Head بروید. این پارک 143 گونه از جانوران را در خود جای داده است که گردشگران می‎توانند آنها را از نزدیک مشاهده کنند. همچنین درختان حرا در امتداد ساحل توکان دیده میشود.

غار میمونها

Batu Caves یا غار میمون ها یکی از جاذبه های دیدنی است که در تور مالزی نباید فراموش شود. این غار که در شمال شهر کوالالامپور و در حدود ۱۱ کیلومتری مرکز آن قرار دارد، در سال ۱۸۸۱ میلادی به وسیله یک جستجوگر آمریکایی کشف شد. این مکان از اماکن مقدس هندوها با پله های بسیار و منظره زیباست. به محض ورود به غار، میمون ها از شما استقبال می کنند! آنها دنبال هر نوع خوراکی مانند موز هستند! غذا دادن به میمون ها از نزدیک، تجربه‎ی جالبی است.

پارک پروانه کوالالامپور

پارک پروانه شامل بیش از ۶ هزار پروانه از ۱۲۰ گونه مختلف است. پارک پروانه همچنین بیش از ۱۵۵ هزار گیاه و گونه‌های گیاهی گوناگون برای بازآفرینی فضای جنگل‌های بارانی را شامل می‌شود. برخی از پروانه‌های رنگین کمانی که در قفس‌ها پرواز می‌کنند بسیار بزرگ هستند. گالری حشرات نیز بخشی دیگر از مجموعه است. 

برای اطلاعات بیشتر در مورد جاذبه های توریستی مالزی و ارزانترین نرخ تور مالزی به سایت مانلی پرواز مراجعه کنید.





:: برچسب‌ها: تور مالزی , تور ارزان مالزی , مالزی لحظه آخری , تور مالزی تابستان96 , مانلی پرواز ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : سه شنبه 16 خرداد 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');