جاذبه‌ های گردشگری مالزی | تور مالزی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

 

 

اگر هنوز برای سفر تعطیلات تابستان خود، مقصدی را انتخاب نکرده‌اید، پیشنهاد مانلی پرواز به شما تور مالزی تابستان 96 است. مالزی کشوری دیدنی در جنوب شرقی آسیاست. پایتخت مالزی شهر کوالالامپور است. هوای کوالالامپور گرم است و باران های شدیدی در این شهر می بارد که باعث شرجی شدن آب و هوای این شهر می شود. در فرهنگ مردم کوالالامپور نشانه هایی از فرهنگ هندی، چینی، اسلامی و مالایی به چشم می خورد. معماری جالب توجه و حیرت انگیز این شهر ترکیبی از معماری سنتی و معماری مدرن است. برج‌های سر به فلک کشیده جدید در کنار ساختمان‌های سنتی با قدمت چند صد ساله به جذابیت های گردشگری این شهر افزوده و باعث می شود گردشگران زیادی جذب این شهر شوند. در این مطلب به برخی از جاذبه های توریستی مهم کوالالامپور که برای طرفداران تور مالزی برای تابستان جالب است، اشاره کرده ایم. 

آکواریوم کوالالامپور 

آکواریوم KLCC کوالالامپور یکی از زیباترین آکواریوم های جهان است. دنیای اسرارآمیز زیر آب برای همه ما جالب است. در این آکواریوم می توانید در یک تونل 90 متری زیر آب قدم بزنید و انواع ماهی ها و آبزیان نادری را ببینید که فقط در اعماق دریاها می توان آنها را یافت. یک امکان خیلی جالب که به بازدید کنندگان این آکواریوم داده می‎شود، غواصی کردن در کنار کوسه ها و ماهی ها است که البته با نظارت غواصان حرفه ای انجام می‌شود.  

شهر آبی سان وی لاگون 

یکی از دلایلی که تور مالزی را برای سپری کردن تعطیلات تابستان به شما پیشنهاد می کنیم، همین پارک آبی Sunway Lagoon است. موج سواری روی آب یکی از جاذبه های هیجان انگیز پارک آبی سان وی لاگون کوالالامپور است. در برنامه ریزی سفرتان برای تور مالزی به یاد داشته باشید که باید یک روز کامل را به این پارک اختصاص دهید تا فرصت کافی برای استفاده از تمام امکانات آن را داشته باشید. ساعت کاری پارک آبی از ساعت 10 صبح تا 6 بعدازظهر است. 

برج های دوقلوی پتورناس

برج‌های دوقلو در قلب کوالالامپور یکی از جاذبه های اصلی گردشگری برای مسافران تور مالزی است. یکی از جاذبه های برج های دوقلوی پتروناس، پل آسمان است که در طبقه های ۴۱ و ۴۲ قرار دارد. ارتفاع کلی این بنا حدود ۴۵۱.۹ متر است و ۸۸ طبقه دارد. از جاذبه های داخل برج های دو قلو می توان به موزه مدرن Petrosains، ارکستر فیلارمونیک و مرکز خرید Surya KLCC اشاره کرد.





:: برچسب‌ها: تور ارزان مالزی+ تور لحظه آخری مالزی+ مانلی پرواز+ تور مالزی از تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : چهار شنبه 10 خرداد 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');