جشن ببر هند؟ تابستانی هیجان انگیز


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

هند کشوری در جنوب آسیا است که پایتخت آن دهلی نو است.سرزمین نژاد ها- زبان ها- آیین نامه ها ی گوناگون و فراوان است. تور هند بدون شک یکی از بهترین و هیجان انگیز ترین سفرهرگردشگری خواهد بود این کشوراز هفتمین کشور پهناور و دومین کشور پرجمعیت دنیاست. از نگاه گردشگران این شهر یکی از پرمکان ترین مجموعه های مقدس و معنوی است.

علاقه مندان به طبیعت میتوانند از سواحل آفتابی پارک های ملی باشکوه و جذاب و مناطق حفاظت شده حیات وحش لذت ببرند.هند جشنی بسیار مهیج و دیدنی هرساله به خود اختصاص داده است. این جشن بسیار جذاب‚ جشن "ببرهند" نام دارد که برای برداشت محصول خوب و سالم است که رسمی دیرینه به حساب می آید. نام این جشن را " اونام" می نامند که هدف از این جشن شکرگزاری برای برداشت محصول خوب میباشد. در این جشنواره هنرمندهای هندی بدن های کشاورزان و مزرعه داران را و همینطور افرادی که دوست دارند در این مراسم شرکت کنند‚به شکل ببر- پلنگ و ببریا شیر نقاشی میکنند.جشن اونام در چهارمین روز جشن محصول برگزار میشود. که دراین روزشرکت کنندگان با بدن های رنگی رنگی شرکت میکنند.محل برگزاری این مراسم درمنطقه ای است که دارای درخت های بلند میباشد حرکت افراد شرکت کنندگان میان این درختان بلند با بدن های رنگی رنگی وظاهر ببر و پلنگ بسیار دیدنی و هیجان انگیز است. این جشن بیش از 600 شرکت کننده دارد که مانند ببرها حرکت میکنند و پیچ و تاپ هایی به بدن خود میدهند و قدرت و حرکات نرم این حیوانات وحشی را دارند. این جشن یکی از پرطرفدارترین جاذبه های توریستی هند به شمار میرود. در سال گذشته بیشتر از 20هزار نفر شرکت کننده با وجود نم نم باران شرکت کرده بوده اند. حرکات گروهی با آن بدن های رنگارنگ به گردن های خود گل آویزان کرده اند. سیبیل های ببری- دندان های نیش بلند و دم های دراز با استفاده از رنگ های طبیعی و گیاهی منطقه انجام شده است که به عنوان معرفی محصولات هم حساب میشود از ماسک های ترسناک و رنگی رنگی زرد-آبی- بنفش- قرمز- صورتی- سبز- سیاه استفاده شده که به این جشن جان میبخشد. از ساز های کوبه ای مهیج استفاده میشود و تابلوهای زیادی از تصویر ببر- پلنگ که توسط هنرمندان کشیده شده است به فروش میرسند.جالب است بدانید کشاورزان با این کار براین باورند که محصولات خود را از آسیب های احتمالی حفظ میکنند. با تور هند میتوانید از این جشن لذت ببرید.





:: برچسب‌ها: تور هند , تور هند لحظه آخری , تور ارزان هند , تو هند تابستان 96 , تور چارتر هند ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : سه شنبه 9 خرداد 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');