سفری لوکس اما کم هزینه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

چطور ممکن است سفری هم لوکس باشد و هم کم هزینه؟؟؟شما سفرهای لوکس و رویایی رفته اید؟ اگر به سفر های لوکس ورویایی تا به حال نرفته اید باید حتما شما را با سفرهای باور نکردنی آشنا کنیم. در سفر های خارج از ایران که این کشورها از همسایه های ایرانی هستند ما به شما برای فصل تابستان دبی- استانبول و آنتالیا را معرفی میکنیم.

 دبی حال سوال این است که چگونه ارزان و کم خرج سفر کنیم راه حل این مسئله مانلی پرواز است شما را با لوکس ترین هتل های تاپ این شهر ها آشنا میکند. از تجربه های خوب سفر به دبی و آن هم با تور دبی و اقامتی به یاد ماندنی و مثال زدنی در هتل جمیرا که این هتل لوکس پنج ستاره با 26 طبقه شامل 600 اتاق و سوئیت هتلی است که نمای بیرونی آن به شکل یک برج و فضای داخلی این هتل نقاشی از همکاری عناصر طبیعی مانند: آب- خاک- آتش- باد میباشد.حتما میپرسید که این هتل پنج ستاره که همانند قصر های  رویایی هست چگونه میشود که با هزینه های کم به آنجا رفت؟ شما عزیزان حل این مسئله را به ما بسپارید و فقط رویایتان را برای ما بازگو کنید تا ما آن را به حقیقت تبدیل کنیم. هتل جمیرا 19 ویلا با استخرهای اختصاصی در کنار ساحل دارد که شامل 12 زمین با باغ های بسیار بزرگ است این هتل لوکس دارای ساحل اختصاصی می باشد و16 غذاخوری دارای منو های مختلف از غذاهای لبنانی- آرژانتینی و ایتالیایی است و تعدادی از رستوران های این هتل دارای منو جداگانه برای کودکان می باشد و 5 استخر و یک دیوار صخره نوردی دارد و از خدمات بسیار لاکچری این هتل: ترانسفر اختصاصی و لوکس آن و رایگان بودن بلیط یکی از بزرگترین پارک های آبی دبی -اینترنت رایگان و پرسرعت و دارای زمین تنیس- کلاس های ایروبیک و خدمات کامل ماساژ است.فروشگاه بزرگ امارات تا هتل جمیرا 10 دقیقه با ماشین فاصله دارد.استانبولآیا اسم هتل رادیسون بلوسیسلی یه گوشتان خورده است؟؟؟این هتل پنج ستاره که از معروف ترین و گران ترین هتل های استانبول است را فقط با تور ارزان استانبول میتوانید دیدن کنید چرا که این هتل رویای از گران ترین هتل های استانبول است و دلیل این گرانی هم خاص بودن آن است.هتل رادیسون بلوسیسلی در منطقه تجاری استانبول است. این هتل با دارا بودن استخر روباز و سرپوشیده سونا- جکوزی و حمام ترکی می باشد تمام اتاق های مجهز به تلویزیون- ماهواره-تهویه کننده- کتری برقی ومینی بار- حمام اختصاصی دارای دوش و یا وان- سشوار و میز اتوکشی دارد.ولی با چارتر پرواز های ترک و ایرانی برای تابستان 96نرخ تور استانبول با این هتل شکسته شده و با تخفیف ویژه به مسافران علاقه مند در فصل تابستان ارائه خواهد شد.آنتالیامانلی با تور آنتالیا شما را با یکی از رویایی ترین هتل ها در جهان که در آنتالیا میباشد آشنا میکند هتل کرملین پالاس که چیزی شبیه به یک اثر نقاشی از یک نقاش معروف و حرفه ای است را به شما معرفی میکنیم.کرملین هتل پالاس 5 ستاره با زمینی به مساحت 75000 متر در منطقه لارا آنتالیا قرار گرفته است. این هتل مکان تفریحی و بسیار عالی و مناسبی برای زوج های جوان و توریست ها است. هتل کرملین دارای 837 اتاق در متراژ های مختلف است و تمام اتاق ها دارای خط مستقیم- موزیک- یخچال- تلویزیون- سیستم تهویه - گاو صندوق- کولر می باشد.هم چنین این هتل دارای رستوران های ایتالیایی- ژاپنی است این هتل با دارا بودن پارک آبی که درون مجموعه هتل است یک استخر روباز میشود این پارک آبی دارای 6 اسلاید ویژه بزرگسالان و 4 اسلاید ویژه کودکان میباشد و از دیگر امکانات این هتل کافی نت- پارکینگ- دکتر- استخر آب گرم- جکوزی- باشگاه- فروشگاه سالن آمفی تئاتر- پارک- سالن زیبایی است.شما میتوانید بهترین و مناسب ترین نرخ های تور استانبول - تور آنتالیا - تور دبی رزرو هتل های خارجی و اطلاعات دیگر از ما استعلام کنید. مانلی پرواز آماده خدمت به شما عزیزان است.





:: برچسب‌ها: تور دبی , تور استانبول , تور ارزان آنتالیا , تور لحظه آخری , تور دبی96 , تورچارتر استانبول , تور چارتر دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : سه شنبه 9 خرداد 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');