میلاد امیر المومنین


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

در ولادت با سعادت امیر المومنین (ع) در کنار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) بایشم و چه سعادتی از این بالاتر و چه جشنی از این میلاد با سعادت با شکوه تر،مانلی پرواز برای تمامی کسانی که قصد سفر در روز میلاد شاه عرب علی (ع) به مشهد را دارند تور هوایی مشهد را با قیمتی مناسب به فروش میرساند. در ساعت 8 شب در حرم امام رضا (ع) جشن برگذار خواهد شد این مراسم شامل مداحی‎خوانی، تواشیح، مسابقه اجرا می‌شود و همچنین مراسم نورافشانی نیز در نظر گرفته شده است.

 

میلاد امیر المونین

 

میلاد با سعادت علی (ع) را به تمامی مسلمانان جهان تبریک و شاد باش میگوییم و همینطور روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی را روز پدر را بر تمامی مردان سرزمینان تبریک میگوییم.فاطمه بنت اسد بر گرد خانه ی کعبه در حال طواف بود ناگهان همه دیدند که دیوار کعبه شکافته شد و فاطمه بنت اسد وارد خانه ی کعبه شد و سه روز میهمان خدا و در کعبه بود پس از سه روز ناگهان مستجاب شکافته شد و بانو با بهترین مولود دنیا و دلبر دلها حضرت امیر المومنین علی (ع) از کعبه بیرون آمد قونداقه ی علی را به دست رسول الله داد علی با پیامبر خدا تکلم میکرد و قرآنی که هنوز بر رسول خدا نازل نشده را برایش تلاوت میکرد علی قبله ی دلهاست و در روز میلادش که زیباترین و مقدس ترین روز های خداست برایتان از خداوند متعال پیروزی را آرزومندیم.

نرخ امروز تورهوایی مشهد 380.000 تومان است.

برای اطلاع از هتل ها و نرخ تور ها سری به صفحه تور هوایی مشهد بزنید.

g.a.s.h

 





:: برچسب‌ها: تور هوایی مشهد , تور هوایی مشهد ماه رمضان , تور مشهد اردیبهشت 96 , تور مشهد فروردین 96 ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : دو شنبه 21 فروردين 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');