تور ارزان کیش | پکیج تخصصی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

اگر اهل سفر هستید میتوانید پیشنهادهای مارو هم دنبال کنید. درسته سفرهای خارجی زیبایی های خاص خود را دارد. اما داخل ایران هم جاهای دیدنی وجود دارد که طبیعتی زیبا و تکرار نشدنی دارد. میتوانیم در مورد زیبای کیش و طبیعت دس نخورده ان صحبتها بکنیم. جزیره کیش از بهترین سفرهای داخلی ایران محسوب میشود که همه ساله توریستهای خارجی و داخلی مهمان آن هستند. شما نیز تجربه کنید.کیش جزیره ای آرام و مرجانی و بیضیوی شکل در 250 کیلومتری جنوب بندر عباس در قلب خلیج همیشگی فارس قرار گرفته است.

تور  ارزان کیش

ارتفاع بلندترین منقطه جزیره کیش حدود ۳۵ متر از سطح دریاست. مساحت کیش بیش از 90 کیلومتر مربع با جمعیت ۲۰٬۶۶۷ نفری دارای آب و هوایی گرم و مرطوب با میانگین دمای سالانه ۲۶/۶ درجه سانتیگراد است.فاصله تهران تا کیش از راه هوایی ۱۰۵۲ کیلومتر (تقریبا 1.20 دقیقه) میباشد.
دلایل زیادی باعث میشه تا در طول سال میلیون ها گردشگر از کیش دیدن میکنند:تور ارزان کیش تور ارزان کیش تور ارزان کیش تور ارزان کیش تور ارزان کیش  تور ارزان کیش تور ارزان کیشتور ارزان 

استفاده از تفریحات جزیره کیش مثل ساحل شنی کیش , دریای زلال , ماهیگیری در کیش , قایق سواری در کیش , جت اسکی در کیش , پارک دلفینهای کیش , باغ پرندگان کیش , پلاژ بانوان و آقایان , تجربه رانندگی با ماشینهای آخرین مدل و ...)

دیدن نقاط دیدنی کیش و آثار تاریخی کیش از قبیل کشتی یونانی کیش , محل تخم ریزی لاک پشتها در کیش و...
بازدید از مراکز خرید کیش و انجام خرید - قابل توجه بانوان محترم- ( بازارهای متنوع ) و درنهایت استراحتی خوب در آرامش و هوایی دور از آلودگی صوتی و هوایی همراه با تور کیش سیر...
اوایل که ورود کالا به کیش دارای تعرفه ترجیهی بود قیمتهااجناس در کیش نسبت به بقیه کشورتفاوت چشمگیری داشت ولی بعدها به خاطراعتراضات به خصوص نسبت به قاچاق کالا باعث سختگیری بیشتری شد و...علی الحال هنوز هم خرید در کیش به صرفه است مخصوصا زمان جشنواره و حراجی فروشگاه های کیش. اگر تور ارزان کیش را انتخاب کنید هم از تخفیفات تور کیش هم بهرمند میشوید هم اینکه میتوانید خریدهای بیشتر داشته باشید. مانلی پرواز مجری تخصصی تور ارزان کیش در سراسر ایران همچنین در تمام فصول سال می باشد . تور ارزان کیش را هم به صورت نقدی هم به صورت اقساط میتوانید  رزرو کنید.

 

 مانلی پرواز مجری تخصصی تور آنتالیا نوروز 96  در ایران

برای اطلاعات قیمت تور آنتالیا ویژه نوروز 96 روی تور لحظه آخری آنتالیا کلیک کنید

تور لحظه آخری کیش





:: برچسب‌ها: تور ارزان کیش , تور چارتر کیش , تور کیش نوروز 96 , بلیط تور کیش نوروز 96 ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : یک شنبه 15 اسفند 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');