چهار مکان دیدنی در استانبول


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

استانبول را جزو برنامه های گردشگری خود قرار بدهید و این منطقه را با دقت و وسواس کامل بگردید چرا که جاذبه های گردشگری این شهر بسیار زیاد است و ندیدن هر کدام از این مکان ها برابر با است با ضرر کردن پس با برنامه ریزی دقیقی که دارید همه جا را بگردید.همچنین لازم به ذکر است که تور ارزان استانبول در همه ی فصول سال به فروش میرسد.

3مکان دیدنی در استانبول

بهرام کاله (آشوس)،Behramkale (Assos)

شهر تاریخی «آسوس» واقع در فاصه ۸۷ کیلومتری از چاناکاله، یکی از اصلی ترین جاذبه های آن به شمار میرود. ارسطو، شاگرد مشهور افلاطون سه سال از زندگی خود را در این شهر سپری کرد و در مدت اقامت خود، تحقیقات زیادی انجام داد و یک مدرسه فلسفه نیز تأسیس نمود. دژ بهرام کاله که در ارتفاع ۲۳۸ متری از سطح دریا قرار گرفته، مهمترین جاذبه تاریخی این شهر است که شما با تور ارزان استانبول میتوانید از این مکان دیدن کنید . معبد «آتنا، (Athenaa)  واقع در این مکان که قدمت آن به قرن ششم پیش از میلاد بازمیگردد، با بهره گیری از سبک معماری دوریک ساخته شد و بعدها تحت مرمت و بازسازی قرار گرفت. بازدیدکنندگان از بالای آن می توانند چشم انداز زیبائی خلیج «ادرمیت» (Edremit) را مشاهده کنند. در سراشیبی این مکان و در نزدیکی دریا، بقایایی از چندین بازار، یک ورزشگاه و یک سالن نمایش دیده می شود؛ همچنین در منتها الیه شمالی آن نیز بقایای یک مسجد، پل و یک دژ که در قرن چهاردهم همزمان با دوره حکومت سلطان مراد اول از سلاطین عثمانی ساخته شده، قرار گرفته است.
آبگذر والنس،استانبول(Valens Su Kemri)
آبگذر والنس به فاصله اندکی از شمال مسجد «شاهزاده» (Sehzade) در استانبول و در حد فاصل دانشگاه و مسجد «سلطان محمد» (Sultan Mehmed) در سال ۳۶۸ میلادی ساخته شده و پس از چندین بار مرمت و بازسازی همچنان پا برجاست این آبگذر دو طبقه رومی، مهمترین سیستم آبرسانی به کنستانتینوپل در دورهٔ امپراطوری روم بود. عنوان ان از نام امپراطور والنس که در قرن چهارم همزمان با اتمام ساخت آن حکمرانی میکرد، برگرفته شده است.
سیوری ادا (Sivriyada)
هم اکنون متروکه است و قبلاً روحانیون از آن به عنوان مکانی دورافتاده برای عبادت در سکوت و آرامش استفاده می کردند. همچنین امپراتورهای بیزانس، از آن به عنوان زندانی برای نگهداری شخصیت های مهم که به دنبال ایجاد آشوب و دردسر بودند، استفاده می کردند
آکواریوم ترکوزو (Turkuazoo Aquarium)
آکواریوم در منطقه بایرام پاشا (Bayrampasa) و در داخل مرکز خرید استانبول فوروم (Forum Istanbul) واقع شده و با وسعت هشت هزار متر مربع، بزرگترین آکواریوم ترکیه و اروپا است. حدود ۱۰ هزار موجود دریایی در ۲۹ قسمت مختلف این آکواریوم نگهداری می شوند که در میان آن ها کوسه ببری، ماهی های تیرانا و اختاپوس نیز دیده می شوند. تونل زیر آب این آکواریوم، با طول هشتاد متر، طولانی ترین تونل زیر آبی دنیا است و پیاده روی متحرکی، بازدید کنندگان را از میان آن عبور می دهد. امکان شنای بازدید کنندگان به همراه ماهی ها نیز در بعضی از بخش های آکواریوم، وجود دارد.شما نیز یکی از ببیندگان این آکواریوم زیبا باشید چرا که تور ارزان استانبول را دارید.





:: برچسب‌ها: تور ارزان استانبول , مانلی پرواز , تور چارتر استانبول , تور استانبول نوروز 96 , نوروز 96 , قیمت تور استانبول نوروز 96 ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : یک شنبه 15 اسفند 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');