فرودگاه آنتالیا |برترین فرودگاه ترکیه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

یکی از متداول ترین سوالات مسافرین ایرانی به آنتالیا در مورد فرودگاه آنتالیا و فرودگاه اسپارتا می باشد.پروازهای ترک مانند اطلس جت ، فری برد ، تلوین و ترکیش ایر مستقیما” در فرودگاه آنتالیا به زمین می نشینند.اما دقیقا” به همین دلیل همیشه تورهای آنتالیا با پروازهای ترک قیمت بالاتری دارند ، اما به دلیل راحتی ترانسفر به هتل های آنتالیا بسیاری از مسافرین با پرداخت هزینه بیشتر خود را از ترانسفر ۳ ساعته از اسپارتا راحت می کنند.پروازهای ایرانی مانند تابان ، زاگرس ، ماهان ، قشم ایر ، ایران ایر و کاسپین در فرودگاه شهر اسپارتا به زمین می نشینند.

 فرودگاه آنتالیا

شما میتوانید تور انتالیا نوروز 96 را با آسوده خاطر در شهر انتالیا سپری کنید
فاصله بین فرودگاه اسپارتا تا آنتالیا حدود ۳ ساعت رانندگی می باشد که ترانسفر توسط لیدر و با اتوبوس های توریستی تا هتل انجام می گیرد.با انتخاب تور آنتالیا از میان سایر تورهای ترکیه ، داشتن اطلاعاتی از فرودگاه آنتالیا ، پروازهای آنتالیا ، ایرلاین های آنتالیا و خدمات این فرودگاه حتما مفید خواهد بود . آنتالیا از زیباترین شهرهای توریستی ترکیه است و فرودگاه آنتالیا روزانه پذیرای شمار زیادی از گردشگران ترکیه است .فرودگاه آنتالیا با جابجایی بالغ بر ۸/۲۰۰ میلیون نفر مسافر در سال ۲۰۱۵ میلادی جایگاه سومین فرودگاه پرتردد ترکیه و پانزدهمین فرودگاه پرتردد اروپا را به دست آورده است. فرودگاه آنتالیا دارای سه پایانه مسافری شامل پایانه‌های ۱ و ۲ و ترمینال پروازهای داخلی است. از ماه نوامبر سال ۲۰۱۵ پایانه ۱ به منظور انجام تعمیرات و بازسازی تعطیل بوده و تا پایان عملیات ساختمانی فقط از پایانه پروازهای داخلی و شماره ۲ برای جابجایی مسافران استفاده می‌شود. همچنین پایانه‌های فرودگاه مجهز به مجموعه فروشگاه‌ها و رستوران‌های متنوعی برای رفاه حال مسافران است.حجم مسافرین جابجا شده از این فرودگاه در سال ۲۰۱۰ نزدیک به ۲۲ میلیون نفر بوده‌است که بیش از ۱۸ میلیون نفر از مسافران آن در همان‌سال را خارجیان تشکیل می‌داده‌اند.ظرفیت این فرودگاه ۳۵ میلیون مسافر در طول سال است. فرودگاه آنتالیا مهم‌ترین فرودگاه جنوب غرب ترکیه است و دیگر فرودگاه‌های این منطقه در دالامان و بُدروم قرار دارند.

 

مانلی پرواز مجری تخصصی تور آنتالیا و تور انتالیا نوروز 96 در سراسر ایران می باشد . که برای خدمات بهتر و متفاوت تر ارائه این تورها را به صورت اقسطی نیز برگذار میکند. تور آنتالیا در تمام فصول سال به صورت قسطی می باشد.و  تور انتالیا نوروز 96 نیز برای تعطیلات عید امسال به صورت قسطی نیز میباشد.

شماره تلفن رزرو تور انتالیا نوروز 96  :  88103828-021





:: برچسب‌ها: تور ارزان آنتالیا , تور چارتر آنتالیا , تور آنتالیا نوروز 96 , تور آنتالیا لحظه آخری , مانلی پرواز ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : شنبه 14 اسفند 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');