استانبول در دو روز


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

استانبول در دو روز

شما میتوانید با تور ارزان استانبول علاوه بر هزینه کم در وقت خود هم صرفه جویی کنید و استانبول را به عنوان گزینه های مد نظرتان و در اولویت اول جهت مسافرتهای گردشگری و بازدید از اماکن توریستی قرار دهید. تور ارزان استانبول را با دقت خریداری کنید بعنوان مثال شما نیتوانید با در نظر گرفتن خدمات تور خواسته های خود را ارزیابی کنید.

سفرتان در استانبول را، با دیدن مسجد آبی و همسایه‌اش، ایا صوفیه آغاز کنید. سپس به بازدید از «بازیلیکای سیسترن» بپردازید. برای ناهار می‌توانید از بالای دیوان «یولو» خود را به بازار بزرگ رسانده و به رستوران «هاووزلو» بروید. می‌توانید از محوطه‌‌ی «تهتکاله» و از راه آبی «امینونو»، خود را به بازار مصری‌ها برسانید.

بعد از این که خوب در اطراف این بازار گشتی زدید، از غذاهای ترکی در «حمدی ات لوکانتاسی» که کباب‌هایش حتی از منظره‌اش هم بهتر است، لذت ببرید. بعد از صرف شام، به مسجد آبی برگردید، جایی در کافه «مشاله» بگیرید و با خیال راحت یک «نارگیله» (قلیان سنتی) بکشید و به موسیقی زنده‌ی عامه‌پسند گوش دهید.

http://manliparvaz.com/

روز دوم را به بازدید از کاخ توپکاپی و موزه‌ی باستان‌شناسی استانبولاختصاص دهید. از کاخ شروع کرده و برای هر کدام ۴ ساعت وقت بگذارید. از ناهار و نماهای زیبای ایوانِ رستوران «کنیالی» لذت ببرید. برای صرف شام می‌توانید در امتداد پل گالاتا حرکت کرده، خود را به گردشگاه جهانی بیوغلو در پایین خیابان استقلال برسانید و از مزه‌ها و غذاهای محلی در خیابان «نویزاده» لذت ببرید.





:: برچسب‌ها: تور ارزان استانبول , تور لحظه آخری , بلیط ارزان استانبول , تور چارتر استانبول , مانلی پرواز ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : سه شنبه 27 مهر 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');