دره گلهای ارمنستان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

اگر انتخاب شما تور ارمنستان نوروز 96 می باشد لازم است مطالب زیادی در مورد ارمنستان جاذبهای دیدنی آن بخوانید تا با ورود شما به خاک ارمنستان ، برنامه ریزی درستی از سفر خود در دست داشته باشید .کلمه زاخکازور یا تساخکازور در زبان ارمنی به معنای "دره گلها"  (Tsaghkadzor) می باشد. هر مقصدی اساسا ویزگی های جغرافیایی طبیعی ماهیت و ظاهر مناظر و شرایط آب و هوایی خاص ( شرایط آب و هوایی خاص در فصول مختلف سال، سردی و گرمی و رطوبت و خشکی هوا و وزش باد) دارد.

دره گلهای ارمنستان

زاخکازور شهر کوچکی است با جمعیت 1700 نفری که در 60 کیلومتری ایروان(پایتخت ارمنستان) واقع شده است و اساسا بخاطر پیست اسکی زیبا و منحصر به فردش شهرت دارد.در این روستا متل های بسیار، مسافرخانه ها و خانه هایی وجود دارد که بازدید کنندگان تور ارمنستان را در تعطیلات به سوی خود می خواند.  کسانی که می خواهند شب را در این شهر کوچک و دوست داشتنی اقامت داشته باشند این شانس را خواهند داشت که نیمه شب خود را در دیسکوی هتل "کچاریس" و یا دیسکوی "خانه هنرمندان"(گروقنری دون) بروند. در هتل "کچاریس" علاوه بر دیسکو، سالن بولینگ نیز برای استفاده دوستداران بولینگ مهیا می باشد و "گروقنری دون" نیز از استخر بزرگ، زیبا و مجهزی برخوردار است.ازمراکزاصلی تفریحی درطول سال می باشد که شامل مجموعه های ورزشی رستوران ها هتلها وغیره است طول پیست اسکی 7 کیلومتر است ودرسال 2004 تل سیژ ان را باز سازی وبه تعداد ایستگاه های ان اضافه کردند.مجموعه کلیساهای جامع رادر این دره مشاهده مکنیم که 4 کلیسای بزرگ و2 کلیسای کوچک تشکیل شده است.کلیسای اصلی به اسم GRICOR مقدس است که درسال 1013 میلادی ساخته شده .ودر محوطه کلیسا مقبره بنیانگذار ان GRICOR وسنگهای سلیبی قرن 12و13 می باشد ونیز مقبره 2 پادشاه ارمنی که در جنگ سلجوقیان جان سپرده اند می باشند همچنین برای کودکان کمپ های تابستانی وجود دارد که می توانند آن جا استراحت کنند. این کمپ در مرکز شهر قرار دارد. این روستا در قرن ۱۳ و ۱۴ ساخته شده است. واقعا که این روستا، یک نمونه شگفت انگیز از معماری قرون وسطی می باشد.چشمه های آب شیرین معدنی در زاخکازور از شهرت بسیاری برخوردار هستند ولی این چشمه ها بیشتر هدف جهانگردان در فصل بهار و فصل گرم سال می باشند. ولی در فصل زمستان مسافران می توانند علاوه براسکی و تفریحات شبانه، از امکاناتی همچون "لژ موتوری" که به مبلغ ساعتی 10هزار درام(حدود 30 دلار) کرایه داده می شود، سورتمه و حتی کرایه کردن اسب نیز، برخوردار گردند. اگر به زاخکازور می روید فرصتی را هم اختصاص دهید به سالن بزرگ ورزشی این شهر که در آنجا می توانید از استخر آب گرم بزرگی با طول 50 متر و همچنین فضای فرهنگی و صمیمی اش لذت ببرید.

مانلی پرواز مجری تخصصی تور ارمنستان  و تور ارمنستان نوروز 96 درسراسر ایران می باشد . که تور ارمنستان در تمام طول سال و تور ارمنستان نوروز 96 در  اسفند ماه ارائه میشود.

 تور ارمنستان تور ارمنستان تور ارمنستان تور ارمنستان تور ارمنستان تور ارمنستان تور ارمنستان تور ارمنستان تور ارمنستان تور ارمنستان 

شماره تلفن رزرو تور ارمنستان نوروز 96  :  88103828-021

========================================================

برای اطلاعات  تور ارمنستان نوروز 96 روی تور لحظه آخری ارمنستان کلیک کنید

 





:: برچسب‌ها: تور ارزان ارمنستان , تور چارتر ارمنستان , تور لحظه آخری ارمنستان , تور ارمنستان نوروز 96 ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : سه شنبه 10 اسفند 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');