هتل های کیش از نظر مسافران


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تور ارزان کیش (بهترین هتل کیش از نظر مسافران تور ارزان کیش)


اگر همراه ما باشید تا انتهای این مقاله که در چند قسمت یا پست ارائه میشود، مطمئنا با اطلاعات کامل تری هتلهای خود را انتخاب میکنید چرا که ما اعتقاد داریم مسافر به ما اعتماد دارد در نتیجه لایق بهترین اطلاعات است که توسط تیم خبر گردی ما در خدمت قرار میگیرد.
بهترین هتل کیش از نظر مسافران تور ارزان کیش متفاوت است! بعضی از افراد می گویند که هتل داریوش خوب است ولی بعضی از مسافران می گویند که بهترین هتل کیش، شایگان است! در ادامه نظرات مردم را درباره هتل های کیش می خوانیم.
اگر همراه ما باشید تا انتهای این مقاله که در چند قسمت یا پست ارائه میشود، مطمئنا با اطلاعات کامل تری هتلهای خود را انتخاب میکنید

 

هتل های 3 ستاره کیش

 علی: هتل سان رایز از نظر تمیزی نسبت به هتل هایی که در سایر شهرها رفته بودم خوب بود و برخورد پرسنل رضایبخش بود.مشکلش کافی شاپ بود مینی بار و مواد داخل یخچال قیمتش را روی یخچال نوشته بودند نسبتا گران اما موقع تسویه حساب خیلی بیشتر از اون حساب کردن.مثلا حساب من 50 تومن بود ولی ازم 65 تومن گرفتن.

ابوترابی: سلام و تشکر از پرسنل خوبه هتل سان رایز کیش. من به همراه همسر و دو دخترم در هتل سان رایز اقامت داشتیم و خیلی از امکانات هتل راضی بودیم. نسبت به قیمتی که داشت شاید میتونم بگم یکی از بهترین هتل های کیش بود. همه چیز به موقع. اتاق ها خیلی تمیز. سرویس بهداشتی خیلی خوب. صبحانه کامل و سالم. پرسنل راهنما و لیدر هتل خیلی خوب راهنمایی و پیشنهاد می داد. نزدیک به مراکز تجاری. کلا هماهنگی های لازم به موقع انجام می شد. ما خیلی راضی بودیم و به دوستان هم پیشنهاد این هتل رو  میدم.


کریمی: با سلام خدمت دوستان.هتل سان رایز با توجه به هزینه ای که پرداخت کردیم هتل بسیار خوبی بود و فاصله خوبی با مراکز خرید داشت.از نظر نظافت و رسیدگی بسیار رضایت بخش بود.از نظر معایب فقط ساختمان و تجهیزات آن قدیمی بودن و بوی مواد ضد عفونی کننده در فضا وجود داشت.برخورد مسئولین هتل بسیار خوب بود و....این بود تور کیش ما.


سمیرا: اگر بشه همراه این هتلهای 3 ستاره خدماتی دیگر مانند گشت شهری بیشتر داشته باشه تا خدمات این هتلها نیز بهتر بشه. در کل هتل جام جم خوب بود.
محمدعلی:به دوستانی که هتل سان رایز را انتخاب میکنند به نظر من هتل خوبیه نسبت به سه ستاره های دیگه.اتاق ها تمیز بود کیفیت رستوران خوب بود بر خورد پرسنل عالی اماتنها عیبی که داشت نظارت نکردن برقیمت دوچرخه وموتورهای بیرون محوطه بود قیمتش نسبت به جاهای دیگه دوبرابربود فقط همین وگرنه همه چیزخوب بو
مردان: سلام اقامت تور کیش من به همراه همسر ودوفرزندم بمدت 4شب در اتاق 401 این هتل اقامت داشتیم از نظر هتل 3ستاره بسیار خوب بود اما میخواستم بگم عزیزانی که تجربه هتل هایی مانند پارسیان وشایان را از نظر مسافت تا بازارها واسکله تفریحی داشته اند بهیچ عنوان همچین انتظاری از این هتل از نظر مسافت نداشته باشند 90درصد جاهایی که میخواهند بوند باید باتاکسی بروند ولی از نظر هتل وغذا در مقایسه با هتل های 3ستاره کیش خوب بود.
علی:سلام من و همسرم 3شب در هتل سان رایز اقامت داشتیم.استقبال  و برخورد کارکنان پذیرش خوب بود اتاق ما تمیز ود.ترنسفر برگشت نداشت.صبحانه کامل و تمام شارژ میشد. امکانات تفریحی و راهنما داشت.درکل هتل 3 ستاره خوبی بود

هتل جام جم کیش


سجاد: من به همراه دوستم مجردی در اردیبهشت 95 به جزیره سفر کردیم.سه شب در هتل جام جم کیش اقامت داشتیم.هتل کمی از مراکز خرید دور است که البته وجود تاکسی باعث رفع این مشکل می شود. هتل کاملا آرام و تمیز بود. ملحفه در اتاق ها نبود.صبحانه هتل برای یک هتل سه ستاره خوب بود. یه عیب بزرگش این بود که داخل اتاق ها فقط دستشویی فرنگی داره.


ساناز: سلام، من همیشه برای تور کیش میرفتم هتل جام جم کیش که ایندفعه واقعا پشیمون شدیم از اقامتمون تو هتل جام جم کیش، آبگرم اتاقمون خراب بود یک ساعت درست کردنش طول کشید بعدش کولر خراب شد یجوری اب داد که کف اتاق نمیشد راه رفت، اونوقت رسپشن می گفت طبیعیه، بنظر شما طبیعیه؟ ما ازشون خواستیم که اتاقمون رو عوض کنن که با اکراه اینکارو انجام دادن.من اصلا هتل جام جم کیش رو پیشنهاد نمی کنم.
پانیذ:ما در تور کیش خودمون از اول تا هفتم فروردین در این هتل بودیم.ترنسفر به موقع ولی برای دو هتل بود. بعد از پذیرش و تحویل اتاق یک لحاف اضافه خواستیم که حدود یک و نیم ساعت بعد! آوردند البته بعد از خوابیدن پسرم 3 ساله ام. رستوران کوچک بود و توانایی پاسخ گویی به مسافران ضعیف بود بطوریکه ما همیشه منتظر خالی شدن میز ها بودیم. تمیزی اتاق و تخت خواب در حد متوسط بود.کلا نسبت به مبلغ گرفته شده که در عید چند برابر میشود خدمات ارایه شده ضعیف بود.

 


(تور ارزان کیش را از مراکز معتبر خریداری نمایید)



 





:: برچسب‌ها: تور ارزان کیش , تور لحظه آخری , بلیط ارزان کیش , تور چارتر کیش , مانلی پرواز ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : سه شنبه 27 مهر 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');