دیدنیها و تفریحات دبی | تور دبی نوروز 96


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

در رابطه با دبی سخن زیاد است و تا به امروز هم با بسیاری از اماکن دیدنی و شاخص این شهر لوکس و زیبا آشنا شده ایم. دبی با آسمان خراش های بلند و سر به فلک کشیده اش و سواحل گرم و درخشان و سرگرمی های جالبش در نزد توریست ها بسیار محبوب شده است.دبی یکی از مهم ترین و توریستی ترین شهرهای کشور امارات متحده ی عربی است.از دانستنی های قبل از سفر و هزینه های سفر به دبی دیدن نمایید.

 

تفریحات تور دبی - تور دبی نوروز 96


اما با تمامی خصوصیت های جالب و محبوب این شهر شاید یکی از بزرگ ترین سوالاتی که ذهن مسافران را درگیر می کند این است که چه کارها و تفریحاتی می شود در دبی انجام داد که بهترین باشند، به عبارت دیگر بهترین تفریحات موجود در این شهر گرم و سوزان چیست و چه امکانات رفاهی برای سرگرم شدن گردشگران در این شهر وجود دارد.آیا تفریح در دبی فقط در ساحل گردی و خرید در مراکز خرید خلاصه می شود و یا سرگرمی های فوق العاده ای هم در این سرزمین وجود دارد که بسیاری از توریست ها از وجود آن ها هم خبر ندارند.با مانلی همراه باشید تا به گردش و خوش گذرانی در دبی بپردازیم.اگر تور دبی نوروز 96 هدف شما است پیشنهاد ما دیدن این مجموعهای تفریحی می باشد تا سفری  به یاد ماندنی شود.
مسجد جمیرا
یکی از جاذبهٔ های گردشگری و مکانهای دیدنی دبی است. «مسجد جمیرا» از زیباترین و معروفترین مسجدهای شهر دبی می‌باشد. این مسجد دارای یک گنبد زیبا به ارتفاع ۱۶ متر  و دو مناره بطول تقریبی ۴۰ متر و یک منبر بسیار زیبا و مجلل که نمونه ای از معماری نوین می‌باشد است . تصویر این مسجد بعنوان سمبلی بر روی اسکناسهای 500 درهمی چاپ شده است. در نماسازی این مسجد از سنگهای بسیار ممتاز به رنگ کرمی مایل به صورتی استفاده شده . این مسجد به ویژه در زمان غروب آفتاب و شب (به دلیل چراغانی و نورپردازی بسیار زیبای آن) بسیار دیدنی و جذاب است .
آب‌نمای دبی
فواره دبی، بزرگترین آب‌نمای موزیکال دنیا و یکی از معروف‌ترین دیدنی‌های دبی است که در دریاچه‌ برج خلیفه، با هزینه‌ای سنگین، ساخته شده. طول این آب‌نما ۲۷۵ متر است و آب را به اندازه‌ی یک ساختمان ۵۰ طبقه به بالا پرتاب می‌کند. هزاران نورافکن و چندین پروژکتور با رنگ‌های متفاوت در طراحی این آب‌نما به کار رفته و نه تنها از تمام زوایای دریاچه و برخی ساختمان‌های اطراف قابل مشاهده ‌است، بلکه حتی از بیش از ۲۰ مایل دورتر دیده می‌شود. آب‌نمای دبی طوری برنامه‌ریزی شده‌ که با موسیقی‌های بی‌کلام، پاپ و موسیقی عربی برقصد. جالب است بدانید یکی از آهنگ‌های استفاده شده در این آب‌نما، آهنگ امواج اثر آهنگ‌ساز ایرانی است. 
پارک‌های شهر دبی

دبی بوستان‌های فراوانی دارد که می‌توان به پارک‌های زیر اشاره کرد : پارک خور، پارک صفا، پارک مشرف، پارک جمیرا، پارک القوز، پارک زعبیل، پارک الوصل، پارک باغ وحش، پارک ممزر: (این پارک در اقصی شرق دبی، و در مرز امارت شارجه قرار دارد) . 
 پارک آبی وادی

یک ماجراجویی فراموش نشدنی در پیشرفته ترین پارک آبی دنیا در انتظار شماست. این پارک با مساحتی حدود 5 هکتار ما بین هتل مشهور برج العرب و هتل ساحلی جمیرا قرار دارد. پارک آبی وایلد وادی به شکلی طراحی گردیده تا ساعت های مدیدی از لذت و هیجان را به جستجوگران هیجان و همچنین خانواده ها تقدیم نماید. با بیش از 23 نوع وسیله تفریحی و سرگرمی آبی که بیشتر آن ها با هم مرتبط بوده و در امتداد هم قرار دارند و لذا بازدید کنندگان قادر خواهند بود تا بصورت پیوسته از حرکت بر روی آب در طول این مراحل لذت ببرند. طراحی هنرمندانه وسیله ها شامل هشت سرسره آبی انفجاری و دو بخش موج سواری در این پارک، هیجان فوق العاده ای را برای تمامی سنین به همراه می آورد. شما می توانید حالت بی وزنی را در قسمت سرسره سرعت در حالت سرخوردن با سرعت 80 کیلومتر در ساعت بدون دیدن کوچکترین آسیبی تجربه نمایید. این سرسره بلندترین و پر سرعترین سرسره دنیا (بغیر از آمریکای شمالی) می باشد که یک سقوط نفس گیر 33 متری همراه با یک آبشار به عمق وادی را برای شما خلق می نماید. این پارک بر اساس افسانه قدیمی سندباد طراحی گردیده است. نوع طراحی و توجه به جزئیات مانند خلق شخصیت های کارتونی برای کمک کردن به ساختار موضوع باعث گردیده تا این پارک آبی، جایزه بهترین طراحی و ارائه پارک های آبی را از طرف انجمن نوآوری در ساخت پارک های آبی، به خود اختصاص دهد. 
 خور دبی

خور دبی یک ورودی آب از دریا به داخل خشکی می باشد که باعث گردیده تا دبی به دو بخش دیره و بردبی تقسیم شود. این خور نقش مهمی در شکل گیری اقتصاد دبی داشته است. با توجه به اهمیت آن و طبق دستور حاکم وقت دبی در سال 1954، افزایش عمق و عرض خور آغاز گردید تا بدین وسیله امکان تردد و پهلو گیری لنج ها و کشتی های کوچک و متوسط فراهم شود. در کنار خور شما لنج های زیادی را مشاهده خواهید کرد که در حال بارگیری (و یا تخلیه) کالا به مقصد ایران، کشورهای حوزه خلیج فارس، هند و آفریقا می باشند. برای جابجایی و تردد بین این دو بخش از یک تونل زیر آبی و دو پل احداث شده بر روی این خور استفاده می شود. طول این خور در حدود 15 کیلومتر و عرض آن 500 متر می باشد. جالب است که بدانید اولین هواپیمایی که به دبی پرواز نموده(1937)، بر روی همین خور فرود آمده است. این هواپیما متعلق به خطوط هوایی انگلستان بوده و هفته ای یکبار در مسیر سوت همپتون به کراچی پرواز می کرده است. این خور اکنون جلوه زیبایی به شهر دبی بخشیده است. قایق هایی که در زبان محلی به آن ها "ابرا" گفته می شود مردم محلی و توریست ها از یک سمت خور به سمت دیگر منتقل می نمایند. این قایق های چوبی در حدود 30 مسافر را حمل می کنند و بطور مرتب تا پاسی از شب بین دو طرف خور درحرکتند. دیدن نمای شهر و لنج هایی که در کنار خور پهلو گرفته اند، از داخل این قایق ها بسیار دیدنی است. کرایه این قایق ها 50 فلس می باشد. شما می توانید در صورت تمایل یک قایق را بصورت اختصاصی با پرداخت 30 تا 50 درهم برای یک ساعت گردش در خور دبی کرایه نمایید. شرکت های توریستی در دبی تورهای خاصی نیز برای گردش در خور دبی ارائه می دهند. این تورها شامل یک گردش چند ساعته برروی خور در داخل لنج های ستنی یا کشتی های مسافرتی کوچک می باشد (قسمتی از عرشه لنج ها با شیشه محصور شده و سیستم های برودتی این قسمت مسافرین را از گزند هوای گرم تابستان محافظت می نماید). در بعضی تورها، شما شام را نیز بر روی خور صرف خواهید کرد. هزینه این تورها بطور متوسط بین 35 تا 260 درهم برای هر نفر می باشد . 
 بازدید از بزرگ ترین مرکز خرید دنیا  The Dubai Mall

خرید و تفریح در مراکز و بازارها از تفریحاتی هستند که اغلب گردشگران و توریست ها به آن علاقه دارند، یکی از پیشنهادهایی که به میهمانان دبی می شود این است که از مراکز خرید زیبا و با شکوه این شهر دیدن نمایند. برترین مرکز خرید این شهر دبی مال نام دارد. این مرکز خرید بزرگترین مرکز خرید در دنیا می باشد و مساحتی برابر با ۵۰ زمین فوتبال، یعنی چیزی در حدود ۱،۱۲۴،۰۰۰ مترمربع مساحت دارد.این ابَر مرکز خرید در خود یک هتل لوکس ۲۵۰ اتاقه نیز جای داده است. ۲۲ عدد سینمای اسکرین پلاس و ۱۲۰ رستوران و کافه از دیگر جذابیت های این مرکز خرید به حساب می آیند. ۳ پارکینگ بزرگ در قسمت های مختلف دبی مال ساخته شده است که گنجایش بیش از ۱۴۰۰۰ ماشین را دارند و همگی به سیستم بلیت هوشمند مجهز هستند.حدود ۱۲۰۰ مغازه از برند های مختلف بین المللی در این مرکز خرید فعالیت می کنند و این قابلیت را دارند تا تمام نیازهای شما را برطرف کنند. طبق بررسی هایی که در مورد این مرکز خرید انجام شده مشخص شده که دبی مال توانسته گوی رقابت را از هم نوعان خودش در شهرهایی مثل نیویورک و لس آنجلس برباید و بازدیدکنندگان بیشتری در مقایسه با مراکز خرید این شهر ها داشته باشد.

مانلی در گذشته به این مرکز خرید هیجان انگیز سفر نموده، اگر در تور دبی نوروز 96 قصد خرید دارید حتما از این مرکز خرید دیدن کنید . 
پیست اسکی دبی‌

پیست اسکی دبی‌ یکی دیگر از مکانهای دیدنی دبی است.دارای 5 دور با ارتفاع و شیب متفاوت است که طولانی‌ترین دور ‌آن، 400 متر با سقوطی بیش از 60 متر می‌باشد. مهارتهای خود را در اولین پیست اسکی بلند سرپوشیده جهان آزمایش کنید یا شیبهای‌ آرام مبتدی را دور بزنید. اسکی‌بازها و اسنو‌بورد سواران در کلیه سطوح مهارتی از این شیبهای‌ گوناگون لذت خواهند برد و اسنو‌‌بورد سواران همچنین می‌توانند پرشهای‌ خود را در منطقه سبک آزاد تمرین کنند. بچه‌ها و والدین می‌توانند به طور یکسان در پارک برفی دوطرفه‌ بزرگ که به مساحت 3000 مترمربع، بزرگترین پارک برفی سرپوشیده در جهان است، تفریح کنند. اسکی بازها نباید نگران لباس یا تجهیزات اسکی باشند؛ چرا که در پیست اسکی دبی، همه چیز در نظر گرفته شده است و مکان استفاده از لباس زمستانی و تجهیزات اسکی و اسنو‌بورد برای میهمانان وجود دارد. آنها می توانند به پایین شیب منتقل شوند و تله کابین چهارگانه و یدک‌کش ها سریعاً میهمانان را برای دور بعدی به بالا منتقل می کنند.
موزه دبی

تماشای زندگی بومیان قدیمی امارات قبل از پیدایش نفت در این سرزمین بازگو کننده زندگی فرهنگی و تجاری مردمان این امیر نشین می باشد.مطمئناً با بازدید از این موزه ها مطالب زیادی از اهمیت خور، معماری سنتی، صحرا، صید مروارید، مساجد و بازارها می آموزیم. قدمت برخی از اشیاء این موزه ها به 4000 سال پیش باز می گردد. اگر علاقه مند به دیدن و درک بافت قدیمی امارات و زندگی بومیان قدیم این امیرنشین هستید بازدید از موزه ها را به شما توصیه می نماییم.

میدان اسبدوانی
از سال 1981 اسب دوانی در دبی پایه گذاری شد و حدوداً 10 سال بعد در سال1992 کلوپ اسبدوانی در نادالشبا فعالیت های خود را بسط و ادامه داد.در سال 2010 میدان اسبدوانی دبی به نام Meydan با مسابقات جهانی اسبدوانی افتتاح شد. Meydan یکی از بزرگترین مکان های مسابقات اسبدوانی دنیا میباشد که 60 هزار صندلی برای پذیرش تماشاگران را داشته ودارای مسیر مسابقه اسبدوانی بطول 2400 متر می باشد. بعلاوه 285 اتاق و سوئیت مدرن در این مکان آماده ارایه به مشتریان می باشد.

مانلی پرواز مجری تخصصی تور ارزان دبی  و تور دبی نوروز 96 می باشد تور ارزان دبی در تمام طول سال قابل فروش است با قیمتی واقعا ارزانتر از همه جا .

شماره تلفن رزرو تور ارزان دبی:  88556064-021

=============================================================

برای اطلاعات قیمت تور دبی نوروز 96روی تور لحظه آخری دبی کلیک کنید

تور لحظه آخری دبی

============================================================================

تور ارزان دبی ویژه بهمن ماه 

تور ارزان دبی یکی دیگر از پکیجهای ویژه مانلی پرواز میباشد. به همین خاطر پیشنهاد ما به شما این است که حتما از قیمت پکیج های دبی ویژه بهمن ماه 1395 درسایت ما دیدن کنید تا انتخاب بهتری داشته باشید.
تلفن فروش تور :02188103828

======================================================================================================================

تور ارزان مانلی پرواز | Manliparvaz

تعطیلات نوروز شما در تور ارزان دبی مانلی برنامه ریزی شده و با 4 پرواز امارات – ماهان – قشم ایر – العربیه در چهار تایم متنوع پروازی میتوانید در آسمان دبی خاطراتی فراموش نشدنی را در نوروز 96 با مان رقم بزنید. لازم به ذکر است که این تور ها متناسب با بودجه بندی شما در نظر گرفته شده است و حتی با کمترین نرخ میتوانید با تور دبی نوروز 96 لذت ببرید. ما منتظرشما مسافرین عزیز نوروزی که قصد سفری با آرامش خاطر دارید هست.

تلفن فروش تور :02188103828

====================================================================================================================

تور ارزان دبی مانلی پرواز 
بلیط و یا تور ارزان دبی
 را از هر شهری که هستید می توانید از مانلی پرواز بخرید فرق نمیکند که کدام شهر باشید ما در هر کجا که شما هستید در نزدیکه شما هستیم و در نظر داشته باشید که مانلی پرواز برای رفاه تمامی مسافرانش از تمامی شهر و شهرستان های ایران آماده ارائه خدمات ویژه خود میباشد سفر خود را از هر کجا که هستید با مانلی آغاز کنید همیشه یک شروع خوبب پایان خوبی نیز دارد.همچنین میتوانید با کارشناسان ما جهت رزرو تور دبی نوروز 96 تماس حاصل نمایید.

تلفن فروش تور :02188103828

 ========================================================================================================================

لینک مرتبط :

 تور ارزان مشهد | تور ارزان کیش | تور ارزان دبی | تور ارزان استانبول | تور ارمنستان نوروز 96 | تور مشهد نوروز 96 | تور استانبول نوروز 96 | تور آنتالیا نوروز 96 | نوروز 96 | تور دبی نوروز 96 تور ارزان مشهد | تور ارزان کیش | تور ارزان دبی | تور ارزان استانبول | تور ارمنستان نوروز 96 | تور مشهد نوروز 96 | تور استانبول نوروز 96 | تور آنتالیا نوروز 96 | نوروز 96 | تور دبی نوروز 96 تور ارزان مشهد | تور ارزان کیش | تور ارزان دبی | تور ارزان استانبول | تور ارمنستان نوروز 96 | تور مشهد نوروز 96 | تور استانبول نوروز 96 | تور آنتالیا نوروز 96 | نوروز 96 | تور دبی نوروز 96 تور ارزان مشهد | تور ارزان کیش | تور ارزان دبی | تور ارزان استانبول | تور ارمنستان نوروز 96 | تور مشهد نوروز 96 | تور استانبول نوروز 96 | تور آنتالیا نوروز 96 | نوروز 96 | تور دبی نوروز 96 تور ارزان مشهد | تور ارزان کیش | تور ارزان دبی | تور ارزان استانبول | تور ارمنستان نوروز 96 | تور مشهد نوروز 96 | تور استانبول نوروز 96 | تور آنتالیا نوروز 96 | نوروز 96 | تور دبی نوروز 96 

    
   

 

 

 





:: برچسب‌ها: تور دبی نوروز 96 , تور ارزان دبی , تور چارتر دبی , تور دبی لحظه آخری , مانلی پرواز ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : دو شنبه 18 بهمن 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');