فرودگاه بین المللی کربلا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبری تازه داریم برای زائرین امام حسین (ع) فرودگاهی که در کربلا قرار است راه اندازی شود کلنگ ساخت مرحله دوم آن هم خورد و پای هواپیما به کربلا هم باز خواهد شد،این فرودگاه بین المللی با مشارکت چینی ها و سرمایه گذاری آنها قرار است که ساخته شود.دیگر برای زیارت اباعبداله الحسین به راحتی سفر میکنیم البته یک خبری هم مانلی پرواز به شما میدهد برای سفر به کربلا تور ارزان کربلا از هر زمان از سال که بخواهید به فروش میرسد.

  

فرودگاه بین المللی کربل

 مرحله دوم ساخت فرودگاه بین المللی امام حسین(ع) در کربلا با سرمایه گذاری یک شرکت چینی آغاز شد. این شرکت چینی پروژه تحقیقاتی خود را در این زمینه تحویل داده و طی ۱۵ روز آینده و با برگزاری جلسات مشترک در چین و عراق مرحله دوم ساخت فرودگاه آغاز خواهد شد.مسئول پروژه‌های سرمایه گذاری حرم امام حسین(ع) در این زمینه گفت: عتبه حسینی تلاش می‌کند این پروژه طی ۳ الی ۴ سال به بهره‌برداری برسد و امیدواریم در سال ۲۰۲۰ فرودگاه امام حسین(ع) آماده میزبانی از زائران باشد.

 

 تور هوایی کربلا ویژه نوروز 96

 

 پکیج کربلا نوروز

 





:: برچسب‌ها: مانلی پرواز , تور ارزان کربلا , تور چارتر کربلا , تور کربلا نوروز 96 , تور کربلا لحظه آخری ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : شنبه 9 بهمن 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');