تور ارمنستان زمینی نوروز 96


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تور ارمنستان یکی از پرطرفدارترین تورهای خارجی می باشد  که هر ساله میلیون ها نفر از این کشور به صورت زمینی و هوایی بازدید می کنند.دلیل اصلی این حجم  بالای مسافر که هر ساله از کشور ارمنستان بازدید می کنند پیوندهای عمیق فرهنگی و هنری و همچنین مردم بسیار مهمان دوست و جاذبه ها و مناطق طبیعی و بکر این کشور است .این کشور سرسبز و زیبا در منطقه قفقاز جنوبی در همسایگی ایران ، آذربایجان و گرجستان قرار دارد.

yerevan-from-cascades-ararat-112

پایتخت کشور ارمنستان شهر ایروان است که تقریبا یک سوم جمعیت کل کشور و حدود 70% جاذبه های گردشگری ارمنستان را در خود جای داده است ، از شهر های دیگر مهم آن میتوان به شهر های گیومری و اچمیادزین اشاره کرد.بهترین زمان برای شرکت در تور ارمنستان و بازدید از جاذبه های فرهنگی و هنری و مناطق زیبای کشور ارمنستان فصل بهار و تابستان می باشد که دمای هوا بسیار مناسب برای گردش و لذت بردن از این کشور تاریخی می باشد تور ارمنستان زمینی نوروز 96 یکی از این تورهای مهم خارجی می باشد. شایان ذکر است که در دیگر فصول نیز به علت جشن ها و کنسرت ها و مراسم هایی که بر گذار می شود دیدن این کشور زیبا خالی از لطف نیست . مانلی پرواز  مجری تخصصی تور ارمنستان امسال نوروز 96 این تور را به دو صورت  ارئه میدهد: تور ارمنستان هوایی نوروز 96 و  تور ارمنستان زمینی نوروز 96 می باشد


خدمات تور ارمنستان زمینی نوروز 96
4 شب اقامت در هتل 3  ستاره - گشت شهری همراه با ناهار - بیمه مسافرتی -اتوبوس vip -وعده‌های صبحانه به تعداد شب‌های اقامت.امکان برگزاری گشت‌های متنوع در ارمنستان (لیست این گشت‌ها را در روز اول سفر از تورلیدر خود بخواهید.).
 هزینه گشت‌های اختیاری به تناسب جاذبه‌ها و مدت زمان گشت، حداقل ۳۰ دلار می‌باشد.





:: برچسب‌ها: مانلی پرواز , تور ارزان ارمنستان , تور ارمنستان نوروز 96 , تور چارتر ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : شنبه 9 بهمن 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');