تور ارمنستان هوایی نوروز 96


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

برای سفر به ارمنستان شما عزیزان هم میتوانید هوایی سفر کنید هم میتوانید زمینی، هر مسیری که انتخاب کنید مانلی پرواز تور ارزان ارمنستان را ارائه میدهد با  بهترین و لوکس ترین هتل ها،شما برای سفر نه نگران تور و نه هتل باشید.فقط یک همسفر خوب پیدا کنید تا سفر را در کنارش با بهترین شکل ممکن سپری کنید.

 

armenia-1

 با فستیوال هایی که در این کشور برگزار میشود بیشتر آشنا شوید .فستیوال‌ها، موزه‌های زنده، رقصنده و رنگارنگی هستند که فقط در آن‌ها می‌شود هنوز هم زیبایی‌های سنت و فرهنگ این دنیای رو به جهانی شدن را دید. برای یک مسافر مشتاق که می‌خواهد همه زیر و بم شهری که به آن سفر می‌کند را بداند، راهی بهتر از دیدن جشن‌های بومی نیست؛ فستیوال‌هایی که به هر طریق، چه با موسیقی و رقص، رنگ و غذا، چه با مسابقه‌‌ی حیوانات بومی و بازی‌های هیجان‌انگیز، موجودیت و زیبایی‌های یک شهر را جشن می‌گیرند.

روز استقلال
بیست و یکم سپتامبر روزی است که ارمنستان استقلال یافت. در این روز رژه‌های نظامی گوناگونی در سطح شهر برگزار می‌شود. تمام خیابان‌ها تزیین می‌شوند و حضور مردم بسیار پرتعداد و پرشور است. امکان این‌که در این تاریخ کنسرت‌های زیاد و مختلفی برگزار شود خیلی بالاست. همه‌ی آن‌ها هم از کیفیت قابل قبولی برخوردارند.
جشنواره‌ موسالر
این جشن در دهکده‌ی کوچکی به اسم موسالر که در ده کیلومتری ایروان واقع شده، برگزار می‌شود. این جشنواره هم همراه با جشن روز استقلال در بیست و یک سپتامبر شروع می‌شود و البته تا روز بعد هم طول می‌کشد. مناسبت برگزاری آن هم پاس داشتن شجاعت روستاییانی است که در سال ١٩١٥ در مقابل ترک‌ها مقاومت کردند.
جشنواره فیلم زرد آلوی طلایی
چیزی که این جشنواره را برای سینمادوستان جذاب کرده، برخورد بین فرهنگ‌ها و نمایش فیلم‌هایی گوناگون از فرهنگ‌های مختلف است. تنوع فیلم‌های به نمایش درآمده در این جشنواره خیلی بالاست و معمولا آثار تجاری در آن نمایش داده نمی‌شوند. بلکه فیلم‌های جمع و جور و مستقل از سینمای بدنه، مجال بیشتری برای حضور در این جشنواره دارند.





:: برچسب‌ها: مانلی پرواز , تور ارزان ارمنستان , تور ارمنستان نوروز 96 , تور چارتر ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : شنبه 9 بهمن 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');