ارزانترین رستورانهای آنتالیا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

در طول یک سفر ، یکی از مهم ترین مسائل مورد توجه تغذیه است ، حساسیت این موضوع بسیار زیاد است و روی قوای جسمانی شما در سفرتاثیر می گذارد . اگر به طور خاص ، تور آنتالیا نوروز 96 را انتخاب کرده اید ، در زیر  رستوران های  ارزان آنتالیا را به شما معرفی میکنیم ، غذاهای مدیترانه ای در میان غذاهای سایر جاهای  دنیا شهرت و طرفداران بسیاری دارد .

cheep3

1- رستوران تریتسیزید | Tiritcizade    
این رستوران غذاخوری کوچکی است که خوراکی و وعده های غذائی محلی را ارائه می دهد و امکاناتی مثل سرویس بیرون بر، امکان سرو غذا در فضای باز، پارکینگ رایگان و نزدیک، صندلی چرخدار برای کم توانان، خرید با مستر کارت و اینترنت پر سرعت و رایگان را نیز دارد.

۲- رستوران اکول گورمه | Ekol Gurme
این رستوران دارای مواد غذایی تازه و محلی است و اگر دوست دارید صبحانه ای کامل و ترکی میل کنید این رستوران را از یاد نبرید زیرا با هزینه ای بسیار مناسب می توانید صبحانه ای عالی به سبک ترکی را میل کنید.
۳- رستوران سفیکبی | Sefikbey
رستوران سفیکبی فضای دلبازی دارد و می توانید در حیاط بزرگش و در هوای پاک غذایتان را میل کنید. از میز رستوران گرفته تا خوراکی ها اینجا همه چیز رنگ و بوی ترکی دارد.
از جمله امکانات این رستوران می توان به سرویس بیرون بر، بوفه، امکان سرو غذا در خارج و داخل رستوران، پارکینگ، تلویزیون، صندلی چرخدار، قبول مستر کارت، پرداخت با عابر بانک و اینترنت رایگان اشاره کرد.
۴- رستوران استلا بلا پیتزا | Stella’s Bella Pizza
اگر صبح خسته کننده ای را پشت سر گذاشته اید و به دنبال مکانی برای استراحت و چشیدن غذاهای ایتالیایی هستید و در عین حال قصد صرف هزینه ی بالایی را هم ندارید این رستوران می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای شما باشد. توجه داشته باشید که در استلا بلا پیتزا تنها می توانید نهار میل کنید و در دیگر ساعات روز خدمات ارائه نمی دهد.از امکانات دیگر این رستوران می توان به صرف غذا در فضای باز، سرویس بیرون بر، تلویزیون، صندلی چرخدار، اینترنت رایگان و پارکینگ اشاره کرد.

5- کرال سوفراسی | Kral Sofrasi
این رستوران معروف به میز شاهانه است . Kral Sofrasi به مدت 20 سال قبل از آنکه به سرزمین گرم آنتالیا منتقل شود در آنکارا موفق بوده؛ جاییکه به عنوان نخستین رستوران در تفرجگاه ساحلی شروع به کار نموده است. در فصل تابستانی در باغ بهار خواب گونه مشرف به اسکله خوراک گوشت سرو میشود. اما بنظر میرسد که این رستوران نام خود را از اتاقهای غذاخوری امپراطوری عثمانی قدیم گرفته است. منوی رستوران شامل خوراکهای مدیترانه ای و ترکی است و نوعی غذای دریایی ترکی به نام Tygar را پیشنهاد میکند 
6- وانیلا لونگ | Vanilla Lounge
این رستوران مناسب برای ملاقاتهای رمانتیک است. منوی رستوران شامل خوراکهای ترکی، ایتالیایی، استیک و خوراکهای بین المللی است .نوروز 96 همراه مانلی پرواز با ارزانترین تورها را  سپری کنید : تور آنتالیا ، تور ارزان آنتالیا و تور آنتالیا نوروز 96 با خدمات متفاوت تر از همه جا





:: برچسب‌ها: مانلی پرواز , تور ارزان آنتالیا , تور چارتر آنتالیا , تور آنتالیا نوروز 96 , تور چارتر آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : چهار شنبه 6 بهمن 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');