تور دبی نوروز 96 | آی فلای


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

همیشه به دنبال بهترین ها باشید چرا که بهترین ها لایق شماست.سفر میکنیم تا کمی ذهن مان آزاد شود تا به آرامش برسیم پس باید این سفر به گونه ای باشد که تمام خستگی ها ی ما را ازما بگیرد و آرامش را جایگزین کند،برای داشتن این سفر خوب و لذت بخش اول باید مکان را مشخص کنیم بعد مکانی که از آنجا تور را میخریم.

ای فلای دبی

ما برای راحت تر تصمیم گیری شما تمام مکان های گردشگری در نوروز 96 را با تمام امکانات آن برایتان توضیح میدهیم ما در اینجا برایتان از تور دبی نوروز 96 که با بهترین هتل ها و ایرلاین ها به فروش خواهد رسید توضیحاتی ارائه میدهیم تور ارزان دبی در نوروز 96 با قیمتی بسیار باور نکردنی و غیر قابل تصور عرضه خواهد  شد.دبی با هتل های لوکسش و تفریحات جذابی که دارد همه ی گردشگران را به خود جذب میکند و یکی از این تفریحات که خیلی برای همه تازگی دارد و مورد استقبال قرار میگیرد تجربه ی پرواز کردن است.(آی فلای)نام این پرواز در بستری بسته آی فلای میباشد شما بعد از گذراندن یک دوره آموزش کوتاه که خیلی ساده میباشد وارد محفظه میشوید و پرواز را تجربه میکنید پیشنهاد میکنیم حتما این تفریح مهیج را امتحان کنید تا از سفر خود خاطره ای فراموش نشدنی و هیجان انگیز داشته باشید.

=================================================

  تور ارزان دبی|گشت شهری

 آژانس هواپیمایی مانلی پرواز برای شما همراهان همیشگی خود گزارشی در قالب گشت شهری دبی در تور دبی ارائه کرده و سفر شما را در لذت بردن از  مکان ها و دیدنی های دبی آسوده تر کرده است.

 تلفن فروش تور :  02188103828      

 ============================================================

 تور ارزان دبی از مشهد

 مردمان عزیز و شریف مشهد مارا نیز به عنوان مجری خود برای انتخاب مقصد سفر و انتخاب تور و هتل انتخاب کنید چرا که مانلی پرواز برای شما عزیزان بهترین ها را در نظر دارد اگر مقصد شما دبی میباشد ما تور ارزان دبی از مشهد را ویژه ی شما عزیزان قرار داده ایم.

 تلفن فروش بلیط :02188556064

 ==============================================================

 تور دبی نوروز 96 | هتل سافرون

 رزرو تور دبی نوروز 96 توسط آژانس مانلی پرواز برای نوروز 96 آغاز شد؛ اگر شما قصد سفر به دبی را برای تعطیلات نوروزی دارید می توانید از هم اکنون از طریق شماره های ذیل  برای تور دبی نوروز 96  ثبت نام نمایید.در صورت پیش ثبت نام در تور دبی نوروز 96 از تخفیف های ویژه ما نیز برخوردار شوید.

 تلفن فروش بلیط :02188103828

=======================================================





:: برچسب‌ها: مانلی پرواز , تور دبی نوروز 96 , تور ارزان دبی , تور چاتر دبی , تور لحظه اخری دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : چهار شنبه 6 بهمن 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');