کلبه هور |تور کیش نوروز 96


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

کیش یکی از جاذبه های توریستی ایران است که علاوه بر زیبایی بی اندازه خلیج فارس مکان های تفریحی آن بسیار جذاب است و مخصوصا اینکه این تفریحات بسیار هیجان انگیز است.برای نوروز 96 در کنار ما سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.همچنین آگاهی لازم را در مورد تور ارزان کیش کسب کنید تا سفری بی هزینه تر را  داشته باشید. 

تور کیش نوروز 96

کلبه هور کیش یکی از جاهای دیدنی تور کیش میباشد که براى نمایش استفاده از انرژى‌هائى که در قرن حاضر کمتر مورد استفاده قرار گرفته است. این مجموعه در غربی ترین نقطه کیش دماغه ای وجود دارد که از قدیم کلبه هور نامیده می شده است . کلبه هور کیش مکانی مناسب برای غواصی میباشد که در طول سال گردشگران زیادی را به سمت خود میاورد. بستر این مکان دیدنی صخره ای بوده و از آن می توان به هامور، سنگسر ، سرخو ، انواع صدف ها و لاکپشت ها در این منطقه بسیارزیاد دیده می شوند. از بابت بسیاری از گردشگران که علاقمند ماهیگیری هستند در روزهایی هوا مناسب و وزش باد کم است به این منطقه برای ماهیگیری می آیند.

این منطقه که به عنوان یکی از مناطق گردشگری کیش بحساب می آید و آب شورى که با استفاده از نیروى باد از اعماق زمین به بالا کشیده مى‌شود، با استفاده از انرژى خورشیدى شیرین و قابل استفاده مى‌گردد. همچنین در این مکان آبگرمکن خورشیدی کیش، انواع اجاق‌هاى خورشیدى به نمایش گذاشته شده است. علاوه بر بازدید، استفاده از این سیستم‌ها نیر براى عموم آزاد است. کلبه هور در غرب جزیره برروى تنها دماغه جزیره کیش احداث شده است.صدای امواج و سکوت منطقه و در شب آسمان زیبای بالای دریا این منطقه را برای بازدیدکنندگان تور کیش به یادماندنی کرده است.

========================================================

تور ارزان کیش در نوروز96

تور ارزان کیش را میتوانید به صورت انفرادی و یا گروهی به وسیله آژانس های مسافرتی معرفی شدهاند خریداری کنید. همه روزه مانلی پرواز از تمامی شهر های  کشور عزیزمان ایران برای جزیره کیش آماده انتقال ماسفران ومشتریان عزیز میباشد.

تلفن فروش بلیط :02188556064

========================================================

قیمت تور کیش نوروز 96

تعطیلات نوروز فرصت مناسبی برای سفر و گردشگری است، آژانس مسافرتی مانلی پرواز نیز مانند هر سال برگزار کننده و مجری تورهای نوروزی با کیفیت به اقصی نقاط جهان است.

تلفن فروش بلیط :02188556064

==========================================================





:: برچسب‌ها: تور کیش نوروز 96 , مانلی پرواز , تور لحظه آخری , بلیط ارزان کیش , تور چارتر کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : دو شنبه 4 بهمن 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');