ساحل میدان دبی Meydan Beach


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

شما میتوانید با خرید تور ارزان دبی یک تفریح کامل راتجربه کنید, تور ارزان دبیرا تهیه فرمایید و حتما به ساحل میدان دبی رفته و از امکانات بینظیر آن استفاده کنید, دقت فرمایید که تور ارزان دبی از حیث مقرون به صرفه بود نباید تنها مورد ارزیابی قرار بگیرد, بلکه میبایست در تور ارزان دبی به هتل های ارائه شده وبه خدمات مذکور در پکیج  تور ارزان دبی توجه ویژه داشت

ساحل میدان دبی Meydan Beach

 

این ساحل شنی سفید رنگ دارای امکانات بسیاری از جمله کلوپ های شبانه، استخر و جکوزی، تراس ساحلی زیبا و پخش موسیقی زنده می باشد و کافه بازسازی شده ی Ibizan در این ساحل است. این ساحل توسط سازمانی که مسابقات اتومبیل Meydan را اداره می کند، مدیریت می شود. در ساحل میدان می توانید از انواع غذاهای مدیترانه ای و غذاهای دریایی مثل میگو و ماهی آزاد و همچنین تماشای قایق های بادی در خلیج لذت ببرید.

 

 رستوران Meydansurmer دراین مرکز واقع شده و بهترین غذاهای مدیترانه ای را سرو می کند. بازدیدکنندگان و میهمانان می توانند روی نیمکت ها استراحت کنند و نوشیدنی بنوشند و یا از استخر و جکوزی این مرکز استفاده کنند و اوقاتی خوش داشته باشند. بار های موجود در استخر ها به طور ۲۴ ساعته به بازدیدکنندگان سرویس می دهند.

در ساحل میدان دبی  یک سالن آرایشی زیبایی هم دارد.

 در این ساحل می توانید از خدمات آب درمانی و استخر آب گرم و یا از سالن های ورزشی استفاده کنید که مشرف به چشم اندازی زیبا و دل انگیز از اقیانوس است.





:: برچسب‌ها: تور ارزان دبی , تور چارتر دبی , بلیط ارزان دبی , مانلی پرواز , تور لحظه آخری , ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : دو شنبه 26 مهر 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');