رستوران فود کرت در مرکز خريد دامون


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تور ارزان کيش (رستوران فود کرت در مرکز خريد دامون)

يکي از مراکز خريد کيش مرکز خريد دامون ميباشد که بسيار متفاوت و خاص ميباشد و برند هاي معروف در اين مرکز خريد نمايندگي دارند و علاوه بر طراحي داخلي زيباي آن يکي از برند هاي معروف فست فود که فود کرت ميباشد در اين مرکز خريد است که در محيطي دلپذير و چشم اندازي زيبا ميباشد 

در زميني به مساحت 4300 متر مربع  در کنار دو مجتمع مسکوني بزرگ و زيباي دامون ساحلي و دامون کيش اير در دو طبقه تجاري با 100 غرفه  و يک طبقه اختصاصي جهت فود کورت و رستوران محيطي دلپذير  را براي شما مسافران تور ارزان کيش فراهم نموده است.

مراکز خريد مجهز در کيش است که در دو طبقه تجاري با 100 غرفه  و يک طبقه اختصاصي جهت فود کورت و رستوران با چشم اندازي زيبا، غذاهاي ايراني، فست فود و غذا هاي چيني را به مشتريان عرضه مي کنند و محيطي دلپذير را براي گردشگران و مسافران تور کيش فراهم مينمايند. در کنار فروشگاه ها، سوپر مارکت 24 ساعته، مرکز شبيه ساز پرواز فلاي دامون، کافي شاپ و رستوران و زمين پاتيناژ مرکز خريد، لحظات بي نظيري را براي گردشگران بوجود مي آورد.

در مرکز خريد دامون در کيش که يکي از مراکز تجاري کيش محسوب ميشود انواع فروشگاه هاي پوشاک، کيف و کفش، محصولات آرايشي و بهداشتي، عينک، کامپيوتر ولپ تاپ، موبايل، طلا و زيورآلات، شکلات و مواد غذايي، قنادي، رستوران و کافي شاپ وجود دارد. به دليل داستن فود كورت در طبقه فوقاني آن و مجاورت با ساحل دامون جذابيت خاصي براي گردشگران و شهروندان كيش ايجاد کرده است.وجود يک پيانو دربازار و مرکز خريد دامون کيشو آهنگ هايي که نواخته مي شود بر جذابيت اين مرکز افزوده است.

محيط داخلي و خارجي مجتمع دامون کيش، از بهترين متريال و با شيک ترين و مدرن ترين طراحي ساخته شده است. نماسازي و نورپردازي ويژه بر روي بنا، آن را شاخص و منحصر به فرد کرده است. اين مجموعه فاصله ي زيادي تا ساير مراکز خريد و اماکن سياحتي دارد اما به دليل بناي مجلل، فروشگاه هاي برند و خاص، طراحي داخلي فوق العاده و وجود فودکورت تراس دار و مجاورت با ساحل دامون، اين فاصله احساس نمي شود.

ساعت کار مرکز خريد دامون کيش از 9 صبح تا 13.30 و بعد ازظهرها از ساعت 17 تا 23 است

تور ارزان کيش را از مراکز معتبر خريداري کنيد





:: برچسب‌ها: تور ارزان کیش , تور چارتر کیش , مانلی پرواز , تور لحظه اخری , بلیط ارزان کیش , تور کیش 96 , بلیط تور کیش نوروز 96 ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : شنبه 13 آذر 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');