عجيب ترين سرزمين دبي


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تور ارزان دبي(عجيب ترين سرزمين دبي)

تيم خبر گردي مانلي از مکاني  براي شما مسافران تور ارزان دبيگزارش تهيه کرده که از قلم خيلي از گردشگران جا مانده دبي از نظر گردشگري مکان هاي متفاوت زيادي دارد و ديدن و رفتن به اين مکان هم يکي از توصيه هاي ما به شما عزيزان است چرا که اين مجموعه براي تمامي سنين لذت بخش است

زماني که از پل قرهود در نزديکي پارک کنار خور عبور مي کنيد، متوجه سقف هايي رنگارنگ و درخشان خواهيد شد. اينجا سرزمين عجايب است. يکي از منحصر بفردترين پارک هاي سرگرمي در منطقه خاورميانه. اين پارک از سه بخش تشکيل گرديده است: خيابان اصلي، پارک سرگرمي ها و پارک آبي (SplashLand) که در هر بخش سرزمين عجايب دبي سرگرمي ها و تفريحات مختلفي ارائه مي گردد. تعداد بسيار زيادي از دستگاه ها و ماشين ها و وسايل بازي (چه در داخل سالن و چه در فضاي باز) تمامي سنين را به هيجان وا مي دارد. همه چيز براي تفريح و هيجان مهياست. از پرتاب شدن توسط يک شاتل با سرعت 130 کيلومتر در ساعت به ارتفاع 64 متري در عرض 2.5 ثانيه گرفته تا يک شترسواري آرام و در کنار اينها مي توانيد از ساير امکانات اين پارک مانند استخرها، فروشگاه هاي عرضه مواد غذايي و نوشيدني و غيره استفاده نماييد.

سرزمين عجايب فقط در قصه ها و کارتون هاي بچگي مان نيست بلکه در دبي هم مي توانيد تکه اي از اين سرزمين را هم مشاهده کنيد. اگر دوست  داريد يک پرتاب امن 130 کيلومتري را تجربه کنيد مي توانيد به شاتل اين بخش سري بزنيد. با اين شاتل در طول 2 و نيم ثانيه، ارتفاع 64 متري را طي مي کنيد. علاوه بر اين براي کساني هم که دوست دارند شتر سواري کنند امکان استفاده از شتر ها وجود دارد تا سوار شوند و در محوطه پارک قدم بزنند.

اگر به هر بخش سر بزنيد متوجه مي شويد که در هر بخش مي توانيد تفريحات منحصر به فردي داشته باشيد. انواع و اقسام ابزارها، دستگاه ها، ماشين بازي و… چه در قسمت باز و چه در قسمت سالن، همه و همه شما را شگفت زده خواهد کرد و اوقات خوبي برايتان فراهم خواهد کرد. ميدان عبدالناصر در دبي هم به اندازه ي کافي ديدني است که توصيه مي کنيم حتما آن را تجربه کنيد.

خوبي اين سرزمين اين است که محدوديت سني ندارد و شما مي توانيد در هر سن و سالي، در اين مکان حضور پيدا کنيد و به طور خانوادگي تفريح کنيد.

در ادامه امکانات تفريحي مي توانيد از پارک آبي و امکانات ورزش هاي آبي نظير سرسره ها و استخر ها استفاده کنيد و حسابي بدن خود را تقويت کنيد. از طرفي هم براي کساني که هنوز خريدشان را نکرده اند، مي توانند از فروشگاه هاي اين مکان هر چه مي خواهند خريد کنند اما بايد مراقب قيمت هاي نجومي برخي فروشگاه هاي اين جا بود.

تور ارزان دبي را از مراکز معتبر خريداري نماييد





:: برچسب‌ها: تور ارزان دبی , تور چارتر دبی , تور لحظه اخری , مانلی پرواز , بلیط ارزان دبی , تور ارزان دبی نوروز 96 , قیمت تور دبی نوروز 96 ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : پنج شنبه 11 آذر 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');