مولوی خانه گالاتا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

در تور ارزان استانبول از بازار‌ها و مراکز خرید مشهور،دریا و اسکله، خیابان‌های اروپایی پر زرق و برق و مساجد باشکوه که بگذریم، استانبول حرف‌های دیگری هم برای گفتن دارد. اینجا شهر جاذبه‌های تمام‌نشدنی است؛ کافی است کمی اهل جستجو و کشف تجربه‌های نو باشید.

 

مولوی خانه گالاتا

 در تور ارزان استانبول درویش‌خانه‌ای که در ۱۴۹۱ میلادی توسط اسکندرپاشا ساخته شد و پس از چندین تغییر و مرمت در سال ۲۰۱۱ با نام موزه‌ مولوی‌خانه‌ی گالاتا به روی علاقه‌مندان باز شد مولوی‌خانه‌ها که نامشان را از مولانا جلال‌الدین محمد بلخی شاعر و عارف سرشناس ایرانی گرفته‌اند، در طول قرون بر ادبیات و موسیقی تاثیر زیادی داشته‌اند  دیدن فرمایید. گالاتا دارای حجره‌های دراویش، سما‌ع‌خانه، کتابخانه، مزار‌ برخی از عرفا و حمام است.

و همچنین در تور ارزان استانبول تماشای رقص سماع (چرخش عارفانه‌ی دراویش) که هفتگی در اینجا اجرا می‌شود و دیدن لباس‌ها، دستار و لوازم شخصی خالق پرآوازه‌ مثنوی و غزلیات شمس، تجربه‌ای هیجان‌انگیز و فراموش‌نشدنی است.

 

تور ارزان استانبول را از مراکز معتبر دریافت کنید.





:: برچسب‌ها: تور ارزان استانبول , بلیط ارزان استانبول , تور چارتر استانبول , تور لحظه آخری , مانلی پرواز ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : دو شنبه 26 مهر 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');