لوکس ترين روستاي دنيا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

به محض ورود به اين روستا صاحب پول ويلا و خودرو شويد
شايد اين ذهنيت براي اکثر ما جا افتاده باشد که روستاها مناطقي فاقد امکانات رفاهي کافي هستند و نسبت به شهرها حرف چنداني براي گفتن ندارند. حال آن که روستاي هواکسي در چين، به عنوان يکي از ثروتمندترين روستاهاي جهان خط بطلاني بر اين نگرش کشيده است و پانزدهمين آسمان‌خراش بلند دنيا را در خود دارد. اگر با  تور چين نوروز 96 قصد سفر به چين را داريد اين مطلب را از دست ندهيد.  
اهالي روستاي هواکسي در استان جيانگسو با داشتن متوسط در‌آمد سالانه 122 هزار و 600 يوان ساکن ثروتمندترين روستاي جهان هستند. 


? براي مشاهده ادامه مطلب و عکسهاي بيشتــر روي لينک [ زير ] کليک کنيد
ادامه مطلب 





:: برچسب‌ها: اخبار گردشگری , مانلی پرواز , تور لحظه اخری , بلیط ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مهدی بهجت
ت : یک شنبه 7 آذر 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');