رستوران ايتاليايي بازيگر مشهور ايراني در کيش


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تور ارزان کيش(رستوران ايتاليايي بازيگر مشهور ايراني در کيش)

روناک يونسي بازيگري که در روزهاي اخير در سريال «سقوط آزاد» عليرضا اميني ديده شد، از آن دست بازيگرهايي است که خيلي زود توانست جايگاهش را پيدا کند و توانايي هايش را نشان دهد. روناک يونسي اين روزها درگير تاسيس رستوران و افتتاح شعبه هاي جديد است و ما با در سفر به کيش و باخريد تور ارزان کيش هم از جاذبه هاي کيش بهره ميبريم هم از اين رستوران معروف ديدن ميکنيم 

خودش در اين باره به تماشا مي گويد: «اخيرا رستوراني در کيش افتتاح کرده ايم با نام «کوکوبانا» که يک رستوران ايتاليايي است و در مرکز تجاري واقع است. مديريت آن رستوران با من است و در واقع من در آنجا سهيم هستم. شريکم يکي از دوستانم است اما در تهران هنوز رستوراني افتتاح نکرده ام و اگر قرار باشد اين کار را انجام دهم، يک افتتاحيه بسيار خوب برگزار مي کنم و خبر بازگشايي آن را اعلام مي کنم چون مي خواهم اين افتتاحيه خيلي باشکوه و ويژه باشد».

 

يونسي همچنين مي گويد: «رستورانم اصلا زنجيره اي نيست و هيچ ربطي به شعبه کيش و غذاهاي ايتاليايي ندارد. با اينکه دوستاني که از تهران به کيش مي روند خيلي از کوکوبانا راضي هستند اما در تهران قرار نيست همان غذاها و همان کار را داشته باشيم. من اکثر مواقع که سر کار نباشم، به کيش مي روم و مديريت رستوران را انجام مي دهم چون به اين کار علاقه زيادي دارم... بيشتر کار من تهران است ولي هر وقت بيکار مي شوم، سريع به آنجا مي روم».

روناک يونسي دليل افتتاح روستوران را اينچنين شرح مي دهد: «حرفه اصلي من بازيگري است اما روي درآمد اين کار به عنوان شغل اصلي نمي توان حسابي باز کرد بنابراين زماني پيش مي آيد که کم کار هستم. مثلا من سال 90 کم کار بودم. چون پيشنهاداتي که داشتم خيلي بد بود و ترجيح دادم کار نکنم. الان بعد از سقوط آزاد از بين چند کاري که پيشنهاد داشتم، يکي را قبول کرده ام. اين کار، يک کار سينمايي است. از کارهايي هم که آماده اکران دارم، «به هدف شليک کن» است». روناک يونسي درباره نقشش در اين فيلم مي گويد: «نقش نگار را داشتم. اين کار کلا يک خانم داشت که من بودم. بازيگرهاي ديگر اين فيلم پولاد کيميايي، پژمان بازغي و اشکان خطيبي بودند...»

(تور ارزان کيش را از مراکز معتبر خريداري نماييد)





:: برچسب‌ها: تور ارزان کیش , تور چارتر کیش , بلیط ارزان کیش , تور لحظه آخری , مانلی پرواز ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : دو شنبه 26 مهر 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');