معرفي تله کابين هاي مشهد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تور ارزان مشهد(معرفي تله کابين هاي مشهد)

تيم خبر گردي مانلي از مناطقي که در مشهد تله کابين دارد براي شما گزارش تهيه کرده است.روستاي زشک مشهد منطقه توريستي و تفريحي ييلاقيي است يکي از جمله روستاهاي گردشگري ايران است در دره اي زيبا از رشته کوههاي البرز شمالي قرار گرفته است با طبيعت بکر و زيبا ي خود با آب وهوايي خنک شرايط مناسبي را براي مردم شهر مشهد تامين کرده است سد چاليدره سدي خاکي است که در جاده‌ ي نغندر کلنگ زني و ساخته شده است و در سال 1381 به بهره برداري رسيد داشتن يک روز هيجان انگيز و  متفاوت. تله کابين، قايق سواري، جامپينگ، ديدن سد، ماهيگيري، اسکي بر روي آب با تور ارزان مشهد  سفري متفاوت را تجربه کنيد

مدير عامل شرکت تفريحي زشک گفت: نخستين تله کابين مشهد مقدس در منطقه تفريحي زشک، احداث مي شود.

 

اين سايت در کيلومتر 8 جاده شانديز - زشک با ارتفاع 1700 متر از سطح دريا و ارتفاع 100 متر از کف جاده و رودخانه زشک احداث مي شود. وي اظهار داشت: براي خريد تجهيزات و ماشين آلات مذاکره لازم با شرکتهاي آلماني، ايتاليايي و سوييسي انجام شده است.

تعالي ادامه داد: تله کابين زشک، داراي ساختمانهاي تجاري، رستوران سايت پرواز با بالگرد، تالار رستوران و فضاي بازي کودکان است. وي طول مسير تله کابين را 2300 متر اعلام کرد و گفت: اين تله کابين ظرفيت جابجايي 1200 نفر در ساعت را خواهد داشت.

تعالي ظرفيت هرکابين را چهار نفر عنوان کرد و افزود: عمليات اجرايي اين پروژه از چندي قبل آغاز شده است. بيلاق زشک يکي از مناطق تفريحي و توريستي اطراف شهر مشهد است که با طبيعت زيباي خود، همه ساله پذيراي هزاران مسافر است.

دستگاه تله کابين از ايتاليا خريداري‌شده که تنها تله آبي و خاکي در کشور است و مساحت 230 متر را بدون پايه از روي آب رد مي‌شود.

چاليدره تنها برج 3 منظوره در دنياست که با 50 نفر مسافر روي ارتفاع 40 متري مي‌ايستد؛ توقف مي‌کند و سپس مي‌چرخد؛ يعني حرکت بالا و پايين چرخش در ارتفاع 43 متري و بانجي جامپينگ را همزمان دارد.

اين برج تفريحي داراي استاندارد و در شرق کشور براي اولين بار اجرايي شده است و اکنون در مرحله دکوراسيون داخلي است و تا عيد فطر اجرا مي‌شود.

وي با اشاره به کمبود مراکز تفريحي در استان خراسان رضوي و شهر مشهد افزود: در برج‌سازي خيلي‌ها واردشده‌اند اما در اين حوزه علاوه بر اشتغال‌زايي مستقيم و غيرمستقيم برکات زيادي هست که جذب گردشگر را نيز شامل مي‌شود.

از سال 85 کار در حوزه گردشگري را آغاز کرديم و سال 89 مجموعه چاليدره را آغاز بکار شد و سرانجام طي 5 سال کار و تلاش عيد فطر به بهره‌برداري خواهد رسيد.

تور ارزان مشهد را از مراکز معتبر خريداري نماييد

تور هوايي مشهد





:: برچسب‌ها: تور ارزان مشهد , تور چارتر مشهد , تور لحظه اخری , مانلی پرواز , بلیط ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مهدی بهجت
ت : پنج شنبه 4 آذر 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');