صفین بازار عربی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تور ارزان کيش(صفين بازار عربي)

در سال 1350 در غرب جزيره و در کنار ساحل شمالي و منطقه بومي نشين جزيره واقع شده است اين بازار سنتي برگرفته از معماري سنتي عرب هاست و همچنين از بازار هاي قديمي است در بازار عرب هاي  کيش اکثرا عرب زبان هستند و کمتر کسي به زبان فارسي تکلم ميکند اما جذاب براي گردشگران به شمار ميرود و تيم خبر گردي مانلي به شما مسافران تور ارزان کيش پيشهاد ميکند اگر به دنبال اجناس با کيفيت اما قيمت مناسب و ارازن ميخواهيد حتما به اين بازار برويد

بازار صفين ،در زميني به مساحت 2?300 متر مربع واقع شده است. بازار صفين، معروف به بازار عربهاي کيش،از سال‌هاي دور تا کنون مرکز خريد بوميان جزيره کيش بوده است.

 

بازار صفين با معماري سنتي عربي ، در سال 1350 در زميني به مساحت 2?300 متر مربع در منطقه بومي‌نشين و نزديک به ساحل شمال غربي جزيره واقع شده است. بازار صفين، معروف به بازار عربهاي کيش، قديمي‌ترين بازار جزيره کيش است که از سال‌هاي دور تا کنون مرکز خريد بوميان جزيره کيش بوده است.

اين بازار در يک طبقه احداث و به بهره برداري رسيد. بازار صفين کيش داراي 70 غرفه فعال در زمينه هاي پوشاک، کيف و کفش، لوازم بهداشتي و آرايشي، اسباب بازي، لوازم خانگي، لوازم آشپزخانه، مواد غذايي و خرازي است. اغلب فروشندگان از اهالي بومي جزيره و عرب زبان هستند.

اين بازار به دليل قدمت، معماري عربي، اداره سنتي آن و همچنين ارزان بودن برخي از کالاها به نسبت ساير مراکز خريد، مورد استقبال گردشگران است.

بازار عربها تقريبا در نزديکي بازار پارس خليج ميباشد و يکي از بينظيرترين ساحل ها و اسکله هاي جزيره در مجاورت آن واقع شده است. حداقل يکبار بازديد بازار صفين، مطمينا براي هر مسافري جذابيت خواهد داشت

تور ارزان کيش را از مراکز معتبر خريداري کنيد





:: برچسب‌ها: تور ارزان کیش , تور چارتر کیش , مانلی پرواز , تور لحظه اخری , بلیط ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مهدی بهجت
ت : پنج شنبه 4 آذر 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');